Nokia N95 ris/ros?

  • Står og skal købe denne telefon imorgen. Gider ikke købe 8gb versionen, da jeg ikke vil ofre 2500+ på en ny telefon.


    Kan i fortælle godt/dårligt om N95? :)

  • Det er det man altid kan sige om en Symbian telefon:


    +


    Lækkert software
    Utroligt mange muligheder
    Alle programmer virker på det.
    GPS.


    -


    LANGSOMT... !!!!!!!!
    Kan være meeeeget indviklet.
    Bruger normalt forholdvis meget strøm.

    Asus P5K Pro - Q6600 - 3.19ghz - G19 - Razer Mamba
    6GB Corsair XMS PC6400 @ 930
    Asus 470GTX @650/1725
    Logitech Z5500 @ Yamaha center, Ultimate fronte
    Samsung BW226 22" <> Samsung SAMP2370 23" led
    Sony KDL-40EX501
    Playstation 3 80gb
    X-360 Elite
    Apple Iphone 4
    Sony DSLT A33

  • Synes bestemt ikke at N95 kan betragtes som langsom. Den er en del hurtigere end alle de andre Symbian telefoner jeg har haft.
    Det eneste dårlige jeg kan sige om den, er at når den er slået ud virker den ikke særlig robust. Så selve opbygningen af den svarer ikke til prisen.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().

  • Nu har jeg selv købt mig en N82 og den kan varmt anbefales, specielt sammenlignet med den gamle version af N95.


    N82 er software mæssigt og specs mæssigt næsten/stort-set lig med N95 serien, men N82 tilbyder rigtig blitz til kameraet, hvor N95'erne kun bruger noget LED skidt :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Nu havde jeg den fornøjelse at prøve min chef's N95 og hold da kæft man bliver skuffet :(
    Systemet er for langsomt vi skulle prøve at scanne en stregkode da den kan sådan noget og det tog 10-15 min før den overhovedet opfattede at den skulle scanne :boxed:
    Synes selv den er for stor og klodset. Batteriet holder ikke specielt lang tid min chef skal være glad for hvis han kan få den til at holde 2 dage :crazyeyes:
    Det eneste jeg sådan lige kan sige er at den har et kanont godt kamera hvilket må siges at være et plus den tager kanon gode billeder og film :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    Lige et lille spørgsmål til dem med N82, hvad syntes i om tastaturet ?
    de gange jeg har haft sådan en i hænderne syntes jeg at det er rimeligt lille, hvordan er det til at skrive SMS'er og sådan noget på?


    Jeg var noget nervøs for om jeg ville kunne leve med de små taster, men det virker faktisk ganske fint. Ja man kan muligvis ikke skrive lige så hurtigt som på nogle andre telefoner, men det virker udemærket for mig.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg har en n95 som jeg er super glad for. Byggekvaliteten kunne være bedre, men den har super fede funktioner som jeg ikke kan undvære. Generelt syntes jeg faktisk rigtig godt om den. Bruger den som modem sammen med min laptop og det gør den rigtig godt med dens understøttelse af 3g. Kameraet er rigtig og lækkert, og så er jeg vild med den store skærm. Det er nok en smagssag men jeg er sq blevet glad for min.


    Mvh Chris