"Tweak.dk konkurrence?"

  • "For en sum tid siden kunne man på tweak.dk's forside læse at MSI afholder en overclocking konkurrence, hvorfor 2 repræsentanter fra en række europæiske nationer sendes afsted, heriblandt Danmark.... Ifølge Madshrimps er Tweak.dk sat til at udvælge 2 danskere som skal afsted... Jeg synes derfor at det vil være passende med en konkurrence således at de bedste kan sendes afsted og deltage i konkurrencen i Holland...


    I henholdsvis Grækenland og Belgien har man i øjeblikket konkurrence kørrende hvorfor folk kan kvalificere sig, og derved deltage i den egentlige konkurrence....
    Er det således at vi vil få en retfærdig konkurrence her på tweak.dk, i en given benchmark applikation, eller bliver to mere eller mindre tilfældigt udvalgt"

  • Tror godt du kan regne med at der ikke bare bliver udvalgt to tilfældige brugere fra TWEAK.dk - det vil jo ikke give nogen mening.


    Der vel en del brugere her på siden som slet ikke går op i overclocking, men bare vil have et system der er stabilt og virker hele tiden.


    Men jo det ville da være rart med lidt mere information.


    Mvh Stubkier

  • Har lavet en tråd på OCTDK, der er nok nogen der er mere interesseret, og har udstyret til det.


    Men jeg syntes der mangler MEGEN info omkring hvad der skal ske :rolleyes:

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky


    Nej for det er Tweak.dk der bestemmer hvilke programmer der skal benches i. :))


    sådan noget som Orthos,superpi og pifast eller. for jeg har da ellers en 2870 mhz E6320 jeg vil deltage med hvis det er

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af eut@nsia


    sådan noget som Orthos,superpi og pifast eller. for jeg har da ellers en 2870 mhz E6320 jeg vil deltage med hvis det er


    Hehe, bench i Orthos?
    Og 2870 på en E6320 er de ikke ret meget :rolleyes:

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nano


    Hehe, bench i Orthos?
    Og 2870 på en E6320 er de ikke ret meget :rolleyes:


    + 70.


    har da en E6320 jeg vil deltage med. og jeg arbejder skam på at få den et godt stykke op