Problemer med ping i div. online spil (og ingen andre steder).

  • Okay, nu har jeg døjet med det her i over en uge og kan virkeligt ikke forstå hvorfor det ikke gider virke, men altså, mit internet køre fint, bortset fra når jeg logger ind i diverse online spil, WoW kører jeg aldrig under 3000ms hvor den normalt var 40-120 og CoD4 er ping aldrig under 600 hvor den normalt var 40-60. Har snakket med stofanet idag og derfra køre min forbindelse helt fint, downloader også med en 470-530kb i sekundet. Men stadig fucker det op i online spil, har prøvet at installere det der HTTP Monitor der spørger mig om det er i orden for de forskellige programmer at forbinde til diverse servere og hjemmesider, intet andet end WoW får adgang til nettet, men stadig kører jeg sygt dårlig forbindelse, er der nogen der har et andet program eller et eller andet hint til hva der kan være i vejen? Ville jeg sætte stor pris på da jeg keder mig så frygteligt i disse dage ^_^

  • har lige kørt fuld opdatering af Avast Antivirus + Ad-aware + CCleaner + oodefrag og SpyBot Search and destroy, derefter ladet dem alle køre helt færdige, De fandt næsten ingenting og problemet er der endnu

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    lad vær' med at uploade downloade ting mens du spiller.
    (Virkede for mig).


    Virkeligt et dårligt svar :boxed:

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af norhart
    er der andre computer på netværket mens du spiller?
    evt. hvis du har trådløs. har du kode på? ellers kan det være der er en eller anden der nasser på dit net


    ingen andre på mit netværk. Jeg har direkte forbindelse til modemet : /

  • Hvis du ikke ville have noget imod en formatering ville jeg tro det ville hjælpe på problemet

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Hvis du ikke ville have noget imod en formatering ville jeg tro det ville hjælpe på problemet


    Ja det hjælper jo næsten på alt, men ville frygteligt gerne undgå det, der må da været et eller andet fancy man kan gøre :/

  • Det er stofanets skyld, det har jeg en eller mærkelig fornemmelse af. Det er dog kun en gisning.


    Stofanet har bare af en eller anden grund et dårligt rygte med pings.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet 2 gange, sidst af RAC ().

  • har oplevet lign med stofa net i perioder.....og ja det er kun wow faktisk...


    prøv dog lige at opdatere dine addons...der kan være en del problemer efter patches....evt se om det hjælper at deaktivere dem alle.....


    og lav et par nye chars på nogle andre servere...kvaliteten af wow servere er ikke ens, og for kraftigt befolkede kan der ofte være problemer....check også at du ikek har steam elelr andet kørende i baggrunden der snupper en del båndbredde....xfire/msn fx.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.