• efter at have søgt lidt på internetet har jeg fundet en rimelig billig ps3 på Amazon.co.uk


    i pakken får man et gratis HDMI kabel og et spil efter eget valg.


    pakken koster 299 pund som bliver 2823.7 danske kroner.


    dette er meget billig!



    men mit spørgsmål er.
    kan det betale sig at købe den fra England, og bliver fragt osv. ikke meget dyrt?



    håber i kan hjælpe

  • Quote


    Applies only to deliveries to addresses within England, Northern Ireland, Scotland, Wales and all BFPO addresses (including the Isle of Man and the Channel Islands).

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Det er da ikke BILLIGT.. Gav 2799 for min i Elgiganten! Vær tålmodig, de skal nok komme på tilbud igen!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • For ej at glemme alt det bøvl du vil få, hvis den skal sende til RMA ol.


    Normalpris er 3k hos Coolshop, hvilket godt nok er uden HDMI-kabel og et spil.


    Og i sidste uge havde de tilbud i Føtex til 2800, så som nogle også nævner, så skal der nok komme et godt tilbud herhjemme. Værn dig med tålmodighed.

  • Jeg tror jeg gav 2300kr for min PS3 i Fona. Jeg blev dog snydt for spillet og HDMI kablerne.


    Spiller kostede 400kr
    HDMI kostede 250kr


    Coolshop koster spillet 234kr (Oblivion)
    Og på samme side koster HDMI under 100kr.


    Jeg klagede dog også til Fona som annonym. Handler aldrig der mere :)

  • Trådens forfatter har købt ps3 - Det blev tilbuddet i Harald nyborg 2999kr for konsol + GT5 Prologue.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Fandt denne halvgamle tråd da jeg søgte, men da spørgsmålet er relateret kan man vel godt tillade sig at bringe det op igen.


    Jeg overvejer at skifte min PS3 Slim 120GB ud med en PS3 Slim 250GB.


    Er der nogen som har overblik over, hvor sådan en er billigst lige nu?


    Jeg har selv brugt denne billig ps3 oversigt, men vil godt høre om nogen er faldet over et bedre tilbud, inden jeg ligger ordren hos CoolShop.


    Muchos gracias!

  • Hvorfor skifte du ikke bare selv disken i den? Det er nok en del billigere..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Nu har vi jo fået en konsolafdeling, så vi kan ligeså godt bruge den også ;)



    Men Oerred, næste gang bør du nok overveje at oprette en ny tråd. Tråden er snart 2 år gammel, og vi risikere bare at ende med, at folk opfatter det som værende en ny tråd og begynder at svare på gamle indlæg. Udover det, så er der jo så også en ret god grund til, at ældre tråde normalt dør ud jo ældre de bliver ;)