Computerskabte babes?
-
-
Originally posted by engel
Er grænsen da endnu ikke nået?Åbenbart ikke, men jeg synes da godt de kunne lægge ud med en babe, som ser godt ud og som ikke er skeløjet
-
ej hvor plat.. seriøst.. det er det samme med Miss Dog .. det er fandme plat .. hunde der render rundt i kjoler.. stakkels dyr..
-
Det er da fair nok - det er utroligt så realistisk man kan lave det nogle gange. Og det betyder at vi kan komme et skridt nærmere afskaffelsen af Claus Borre *G*
-
Originally posted by dkwolf
Det er da fair nok - det er utroligt så realistisk man kan lave det nogle gange. Og det betyder at vi kan komme et skridt nærmere afskaffelsen af Claus Borre *G*LOOOOOOOL!!!! Kunne ikke være mere enig!! :D:D
-
Syns da det er en fin ide... Det er da temmelig spændende at se hvor meget man kan få en computer animation til at ligne virkelighed.
-
Originally posted by |ToXiC|-EViL
Syns da det er en fin ide... Det er da temmelig spændende at se hvor meget man kan få en computer animation til at ligne virkelighed.I agree - synes også det er sjovt nok
-
Syntes det er lidt bizart, altså "de" kan ikke nøjes med "alm. modeller" så de skaber deres perfekte model via. en pc. *host!* skeløjet! *host!*.. 'Amen lol...
Ville egentlig være skummelt med Miss-Perfekt-Genteknologi-Bitch!
-
jeg synes også det er for langt ude... :]
det er garanteret de sygeste nørder der har siddet og designet for at have noed at wanke til....
"*gnæk* åårh hvaaaad....!!*gnæk* *gnæk*"det burde hedde miss-constructed-by-a-giant-nerd-and-wanker!!!...
så ville titlen da ramme plet...
-
Originally posted by Zigiro
jeg synes også det er for langt ude... :]det er garanteret de sygeste nørder der har siddet og designet for at have noed at wanke til....
"*gnæk* åårh hvaaaad....!!*gnæk* *gnæk*"det burde hedde miss-constructed-by-a-giant-nerd-and-wanker!!!...
sidder du nu og snakker om dig selv igen? egoist :] -
Fair nok man kan lave så flot grafik, men ligefrem noget ala miss world og alt det andet, måske bare at stramme sin blære lidt for meget
Btw, nogle der har de billeder som følger med 3d studio Max .. Leder efter et 3d billede af en kvinde. Også pænt realistisk .. ???
Egner sig godt til en baggrund, eventuelt også lave lidt til billedet ..
-
Originally posted by OriGiN
sidder du nu og snakker om dig selv igen? egoist :]LOL!! - jeg snakker om dig!!! din wanker!
-
Originally posted by Zigirodet burde hedde miss-constructed-by-a-giant-nerd-and-wanker!!!...
Yes!
Og hold kæft hvor er det en fed titel at have!
-
Det overskrider næsten mine grænser for hvad en PC kan bruges til.
Der er jo masser af smukke kviner her i landet, så hvorforskal de laves på en PC
Kan dog se det lidt sjove i det, men har svært ved at fatte meningen med det. -
Originally posted by Maverick
Der er jo masser af smukke kviner her i landet, så hvorforskal de laves på en PC
Kan dog se det lidt sjove i det, men har svært ved at fatte meningen med det.Yeah, samme her.
-
Ved sgu ikke rigtigt...
På en måde er ideen jo god nok. Det må da være ret udfordrende, at skulle lave en babe så virkelighedstro som overhovedet muligt. Men igen, så er der lidt überwanker over det...
-
Originally posted by Maverick
Kan dog se det lidt sjove i det, men har svært ved at fatte meningen med det.en kælling man kan slukke for er da perfect
-
Originally posted by Wolf_of_dk
en kælling man kan slukke for er da perfect
lol
Hvad bliver det næste?, man tar det virtuelle udstyr på, og kan pludselig se og føle de virtuelt skabte kvinder på pc'en?
Omg hvor bizart at tænke på, bodeller hvor alt er virtuel fiktion? -
På den gode (læs: dårlige) side kan man da skabe noget for kvinderne at leve op til...
[size=1](Ja ok, den var lidt ond)[/size]
-
Det med computer skabte babes..
Helt fint med mig
Altså jeg ser det sgu ikk som andet end et skridt til
imod spil/computer animerede film der er næsten virkeligheds tro..