En vild hurtig bæbar til 6.666 (Raur!) - Hvad siger I til den?(Svar)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups


    jeg vil nok sige at du ikke kan skifte grafikkort i den bærbar, men bare for at være 100% sikker, så burde du kontakte forhandleren.


    Mange tak.
    Men ved du hvad der skal TIL før man kan skifte det ud?
    Er sku ikke glad for et 8600 :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    På bærbare sidder grafikkortet ikke i et slot eller socket som en cpu, men er loddet fast til bundkortet, så man kan ikke skifte det, så hvis du vil ha en bærbar med et stærkere grafikkort så skal du købe en anden bærbar.


    nogle laptops kan du godt skifte gfx i Cyclups og i usa kan du os købe løse mobile gfx fra både nvidia og ati.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    På bærbare sidder grafikkortet ikke i et slot eller socket som en cpu, men er loddet fast til bundkortet, så man kan ikke skifte det, så hvis du vil ha en bærbar med et stærkere grafikkort så skal du købe en anden bærbar.


    Irretende ja men sådan er det. Hvilken bærbar på det danske markede har et bedre GFX? :ohmy:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Ja, men det er ikke just normalt at kunne skifte dem ud med meget større Gfx.. Et 8600M GT er jo tilsyneladende liidt mindre end 8800M GTX vil jeg tro, og så sluger det en del mere strøm.
    Hvis man ikke kan vælge et andet Gfx til den, eller der ikke er andre lign. modeller med større Gfx, så tror jeg ikke man kan.
    -Men det er jo så også bare et gæt.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Du kan IKKE skifte GFX i nogle af de almindelige maskiner, du kan få herhjemme.. Skal du have 8800GTX, så tjek NovaBook.. De har en model til en 17.999 kr. så vidt jeg husker, men den larmer også en del :(

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Ingen Dell XPS tak, røvdyre.


    Men..I kunne vel ikke anbefalle en lappy der kan køre crysis/age of conan/ Lord of the rings: online/age of empires 3 på relativt medium/high?


    mange, mange tak

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups


    har man penge som skidt, så kan man købe en Dell XPS M1730, den kan fåes med 2stk. 512MB 8800GTX mobiles i SLI :)
    http://www1.euro.dell.com/cont…c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs


    Det lyder som noget der rykker vildt. Men det er også dyrt. Så spørger er det virkeligt så dårlige det der blir referet til som freakmanden vil skifte? Og som han ikke kan? :boxed:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • nu er et 8600gt ikke helt skidt i en bærbar, men du kan ikke skifte det ud er jeg bange for.


    du kan sagtens opgradere til 2 gb ram derimod, og til prisen er det da en fin bærbar..som sagt kan et 8600 sagtens bruges til at spille de fleste spil rimeligt.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    nu er et 8600gt ikke helt skidt i en bærbar, men du kan ikke skifte det ud er jeg bange for.


    du kan sagtens opgradere til 2 gb ram derimod, og til prisen er det da en fin bærbar..som sagt kan et 8600 sagtens bruges til at spille de fleste spil rimeligt.


    nu er det sådan at jeg vil sige et 8600M GT ska ha GDDR3 og kortet an linker til hos mybook har kun DDR2 :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    nu er det sådan at jeg vil sige et 8600M GT ska ha GDDR3 og kortet an linker til hos mybook har kun DDR2 :(


    nu er det jo et GO ..og varierer en del fra de stationæres gfx pendanter...ofte for at spare på varme og strøm.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.