En vild hurtig bæbar til 6.666 (Raur!) - Hvad siger I til den?(Svar)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    nu er det jo et GO ..og varierer en del fra de stationæres gfx pendanter...ofte for at spare på varme og strøm.


    måske mange firma som FS, Zepto, Dell, IBM og det har med GDDR3 ram uden der går udover batteri.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    måske mange firma som FS, Zepto, Dell, IBM og det har med GDDR3 ram uden der går udover batteri.


    Kan oplyse om at Zepto også bruger et 8600m GT med DDR2 ram... Ellers er jeg da i hvert fald blevet taget ved r*ven....

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream


    Kan oplyse om at Zepto også bruger et 8600m GT med DDR2 ram... Ellers er jeg da i hvert fald blevet taget ved r*ven....


    de kan gøre begge dele xdream, vi var nogle gutter da 8600M GT kom ud i zepto maskiner og emailede både zepto og zeptoeksperten de, og vi fik forskellige svar, nogle af os fik GDDR2 der var på kortet og andre GDDR3, og en af gutterne købe en bare for at undersøge en, og det var bare en billig, en med Celeron M Processor igemmen arbejde og der var sku GDDR3 på, vi bliv enig alderede dengang om at det var underligt at vi fik forskelligt svar.


    Zepto sagde til mig GDDR2 og Zeptoeksperten sagde GDDR3 og nogle at gutterne fik det omvendt tilbage :boxed:


    vi var 6 personer som skrev emails.