Uge #15 & #16: Bevægelse

  • Jeg havde da håbet at se nogle billeder som ustrålede bevægelse i denne uges opgave. Ved godt mit eget heller ikke lige gør, men det forklarer jo så tydeligt hvorfor jeg ikke lige har et med bevægelse :)


    Et par eksempler på hvad jeg mener:


    http://www.theis.dk/fotogalleri/albums/userpics/_MG_3567.jpg


    http://www.theis.dk/fotogaller…rning_vs_aalborg_0035.jpg


    http://www.theis.dk/fotogalleri/albums/userpics/_MG_8064.jpg

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Det kan nås i næste uge også :D


    Der regner jeg sgu heller ikke lige med at være så mobil :(

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_


    Der regner jeg sgu heller ikke lige med at være så mobil :(


    ahhh... den lille forstuning skal bare gå's væk... :crazyeyes:

    Canon EOS 400D
    Canon BG E3
    Canon EF-S 18-55 (Kit) + EW-60C
    Canon EF 28-135 f/3.5-5.6 IS USM + EW-78BII
    Canon EF 70-300 f/4-5.6 IS USM
    Canon Speedlite 430 EX
    Canon 0C-E3 Off-Camera Shoe Cord
    SanDisk Extreme III 2Gb + SanDisk Extreme III 4Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Der regner jeg sgu heller ikke lige med at være så mobil :(


    Det var nu egentlig også mest de andre jeg tænkte på :D


    Men jeg har en idé til dig. Du sætter dit kamera op nede hvor Valdemarsvej drejer (nede ved rækkehusene), og så skal der noget selvudløser til. Så låner du en kørestol, og starter oppe med købmanden, og gi'r den bare fuld gas nedad bakken. Når du når ned til svinget skulle selvudløseren på dit kamera gerne være klar, og så har du et billede med fart i :crazyeyes:


    Jeg kommer gerne og skubber dig i gang hvis du ik kan få startet ordentligt :))


  • Dine billeder her kan vidst bedre betegne sig som "Fart", bevægelse er en helt anden ting synes jeg, og er et rigtigt bredt område. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|


    Dine billeder her kan vidst bedre betegne sig som "Fart", bevægelse er en helt anden ting synes jeg, og er et rigtigt bredt område. ;)


    Ja nu er der også fart i dem her men der er også noget bevægelse end der er i min fod og et par sko der bare står. Skoene på kameraet i gulv højde lav en lidt lang lukketid og pas det af med at gå forbi, så er der bevægelse.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Her er mit bud.


    Billedkvaliteten er måske ikke lige den bedste, men jeg havde ikke lige lyst til at tage mit D70 med ud i vandet og så er det jo godt at have et Sony W70 med undervandshus... ;)


  • Haha! gad jeg fandme godt se :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Dit billed er både smukt og idyllisk - Jeg kan bare ikke se hvad det har med ugens emne at gøre. :)


    Der er ikke noget som ser ud til at bevæge sig, andet end det lille bitte vandløb.


    8o


    Hvad med et billede af en kirke - et par sko - og en fod uden bevægelse i ?. det mener du er ok, eller hvad. ?


    Mit billede er der da det mindste bevægelse i, men jeg skal da gerne slette det hvis nogle mener det ikke overholder emnet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Mit billede er der da det mindste bevægelse i, men jeg skal da gerne slette det hvis nogle mener det ikke overholder emnet.


    Hvorfor skulle du dog det? Jeg synes det er meget mærkeligt, at næsten hver gang der kommer en kommentar du ikke helt er enig i, så vil du straks til at slette - ja du må da gerne gøre det, men jeg finder det overhovedet ikke nødvendigt, og på grænsen til at være en smule barnligt.


    De her opgaver går jo ud på selv at fortolke et emne, og derefter bidrage med ens egen fortolkning. Det betyder også, at man kan få taget et billede andre måske ikke mener passer ind, men er det virkelig så forfærdeligt?


    Bevægelse er netop et meget bredt emne.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    8o


    Hvad med et billede af en kirke - et par sko - og en fod uden bevægelse i ?. det mener du er ok, eller hvad. ?


    Mit billede er der da det mindste bevægelse i, men jeg skal da gerne slette det hvis nogle mener det ikke overholder emnet.


    Nu ingen grund til at overreagere - Jeg siger bare min mening om dit billed.


    Men du har da ret i at flere af de andres billeder måske heller ikke er det mest relevante. ;) (set gennem MINE "briller")


  • Nu har jeg ikke slettet billedet og gør det heller ikke, dog kun hvis det ikke overholder emnet.
    Og det er da indlysene for enhver at det skal slettes/ikke tages med hvis det ikke overholder reglerne, det eneste barnlige kan jeg dog kun se i din post. :rolleyes:


    Og jeg prøver lige igen, min kommentar til Mikkel var ikke ment på en dårlig måde.


  • For guds skyld, hold nu op med det hyleri. Det er da til at blive sindsyg af at skulle læse de der ja-så-bliver-jeg-bare-pigesur-og-piller-det-ned-igen indlæg hele tiden. Beklager, men nu kan det fandeme snart være nok.


    Billedet er super flot og emmer af god stemning. Efter min mening er det dog ikke videre relevant, da ordet 'bevægelse' ikke lige rammer mig når jeg ser det. Jojo, der er da bevægelse i vandet, men det er en mindre detalje i billedet og ikke ligefrem et tema.


    Hvad med et billede af en kirke - et par sko - og en fod uden bevægelse i ?. det mener du er ok, eller hvad. ?


    Der er andre billeder i tråden der heller ikke rammer emnet efter min mening, men det betyder vel ikke at jeg også bare skal poste noget der ligger nogenlunde nært temaet? Der er jo ingen hold i den logik.
    Mikkel udtrykker hans mening og begrunder den, det skal han vel have lov til uden at du krydser armene og spiller fornærmet. Tag dog den feedback du får som noget positivt og argumenter ordentligt, jeg sidder helt og krummer tæer fordi det andet er så pinligt.


    --


    Topic:


    Skulle gerne få mulighed for at tage nogle billeder i starten af næste uge. Skal lige have tigget lidt ved en kammerat først :P