S: Playstation 3 40gb med tilbehør

  • den blev ikke solgt alligevel før, så den ryger til salg igen.


    Der er kommet et spil mere til og har fundet kvitt.


    ca. brugt en 10-15 timer.


    Der er alt standard tilbehør altså kabler og 1 controller.


    Derudover følgende 3 spil:
    Uncharted drakes fortune
    Folklore
    Ratchet and clank


    Mindste prisen er 2500pp slå til er 3000pp eller afhentet i Nørre Aaby på fyn.


    LÆS kan I ikke lide prisen så lad for ffs være med at spamme tråden, bare lad den være!


    Ønsker I at diskutere prisen så skriv en PM.


    Alt spam ang. pris vil blive meldt til admim/moderator!

  • Hvor meget garanti er der tilbage nu hvor du har fundet kvitteringen?


    Må man spørge hvorfor du sælger?


    Og hvornår lukker du salget? :)
    Kunne godt være interesseret, så vil meget gerne have disse spørgsmål besvaret.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • ja, hvor længe skal den køre? jeg skrev godt nok også sidst, at jeg var mest interesseret i hurtig handel. (men det er vidst for sent nu.)
    jeg er stadig, som for en uge siden interesseret i den, men er det din egen hbo der ikke er tilfredstillende for dig?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zalam


    "den blev ikke solgt alligevel før, så den ryger til salg igen."


    hehe.. wonder why? :crazyeyes:


    ej. jeg har kigget lidt rundt på google i dine andre (tilsvarende) tråde på div fora. at du ikke har fået den solgt er i hvert fald ikke pga mangel på interesse.
    du har vel bare ikke tid til at kigge i dine salgstråde hele tiden. (jeg bød jo sidste gang, både her og gr, og du vender så tilbage en uge efter og siger at den ikke blev solgt, uden egentlig at have kommenteret bud, udover noteret.)


    som sagt før (en del gange) er jeg interesseret. men kan du i det mindste ikke sige om budet er okay, om du venter på højere, om den er solgt osv? så kan vi alle komme videre :)


    mvh pudditang

  • Ja det her er lidt fesent....at sætte noget til salg og så ikke noterer eller i det mindste kommentere på de bud der kommer :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Interesse mangler der ikke, skrev en PM for 2 døgn siden til sælger, heller intet svar... opretter man en salgstråd må man også følge op på den.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m