Wii ejere - Kom med jeres erfaringer

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon


    Nå ok, det ved du bedst! ;)


    Jeg synes at det er en børnekonsol fordi der bliver udgivet så mange små puttenutte spil ala. Mario Party, Mario Wars eller hvad faen de nu hedder. Jeg er vokset fra børnespillene, og vil gerne have lidt mere realisme.



    syns nu hans pointer er sjove :)


    men til seriøse ting..


    Så du syns wow er et børnespil?!?


    Mario Party er et bræt spil på en konsol det kan man da vel godt kalde "børne" spil bort set fra mange af de mini games og den strategy der er i det nok ikke velegner sig det.
    Og super smash brothers brawl er bestemt ikke børne agtigt.. Mario galaxy tror jeg heller ikke min søn ville ku få noget ud af at spille andet end de kloder der drejer rundt :)

  • Der bliver da også lavet seriøse spil til Wii, som f.eks. MORTAL KOMBAT ARMAGEDDON.


    Lagde lige mærke til at man også kunne få Far Cry Vengeance, Manhunt 2 og Call of Duty 3.


    ...
    Jeg er dog ikke lige Wii typen da jeg helst vil spille på min konsol alene som regel eller kampsport spil/bil med en mate. Kunne ikke forstille mig selv med en Wii :D
    Wii er også mest til par, piger, børn/14 år og nedefter, søskende og homo'er.



    WoW er ikke et decideret et børnespil men det appelere da til mindre, tror at det er sådan noget 10-11 år og opefter.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet 2 gange, sidst af RAC ().



  • du syns ikke det er lidt for vidt at gå at sige den er til par, piger, børn/14 år og nedefter, søskende og homo'er?!


    jeg syns i hvert fald det ikke er fair at skrive sådan.
    Men umiddelbart tar du jo fejl.. hvis du ser på største delen af folk der spiller så er de mellem 16-30

  • Årets dummeste kommentar indtil videre fra RAC...


    En Wii er ganske underholdende, grafikken er de andre konsoller underlegen, men det er ikke det Wii'en vinder på.


    Wii er klart en "party-maskine" som egner sig rigtig godt til multiplayer spil, specielt fordi folk skal røre sig fremfor at sidde passivt. Styringen er anderledes og fungerer i det hele taget rigtigt godt.


    Der er mange sjove spil til den, og generelt syntes jeg kvaliteten af spillene jeg har prøvet er ret høje.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m



  • Enig!!!!!!!!
    :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:

  • haha i føler jer bare ramt :D, slap nu af mateys, i må da indrømme ud over de fede nintendo spil at den er en smule fesen.


    Året er ikke slut endnu... ;)

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    haha i føler jer bare ramt :D, slap nu af mateys, i må da indrømme ud over de fede nintendo spil at den er en smule fesen.
    Året er ikke slut endnu... ;)


    Lige præcis!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Hvis jeg skal være ærlig var der vidst lavet en undersøgelse og der viste det sig for mænd at være mellem 12 og 28 år der var flest der spillede WoW. Kan ikke lige huske kvindernes tal men de var ihvertfald en del ældre der.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Hvis jeg skal være ærlig var der vidst lavet en undersøgelse og der viste det sig for mænd at være mellem 12 og 28 år der var flest der spillede WoW. Kan ikke lige huske kvindernes tal men de var ihvertfald en del ældre der.


    og den kan vi bruge til hvad??!?


    find nogle stats omkring wii'en og se den.. jeg ved at den er mega solgt i Japan hvis ikke allerede har den..


    det siger lidt:


    Worldwide 20.13 million as of December 31, 2007[26]


  • Arh man skal forklare alt herinde, du skrev højere oppe at folk der spillede wow var mellem 16 og 30, hvilket ikke var helt korrekt, det er faktisk lavere.


    Jeg kan da lige bruge google for at se nogle stats om wii hvis du synes jeg skal det ;)
    Edit* Kunne ikke lige finde nogen, prøv at led på google hvis du stadig er interesseret.


    Du kan prøve at gå ind på coolshop og se under Wii spil og så sammenligne dem med spillene til Xbox 360 og PS3.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet 2 gange, sidst af RAC ().



  • kan ikke lige se hvor jeg har skrevet det, men nu er klokken også mange.. Jeg mener at folk der spiller wow er meget unge, og folk som spiller wii er ældre..
    Og stats behøver jeg ikke finde fordi jeg ved hva det er..


    og Du kan ikke tage Coolshop fordi det er DANSK butik, er du klar over hvor mange spil der IKKE kommer til danmark..
    se istedet på gamespot og find nogle wii games så skal du se..
    som sagt kan det godt være de er "tegnet med farvelade" men det er bestemt ikke for børn !!

  • Lad os lige stoppe denne evige konsol diskusson tak :)


    Om man kan li Wii, WoW, Æbler eller alt andet er en smagssag.




    Til topic kan jeg sige at jeg imellem tiden har bestemt mig for at en PS3 passer bedre ind i hvad jeg har brug for. Det betyder ikke at jeg mener at Wii eller Xbox er dårlige, PS3 er bare mere min stil.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • spillene man typisk har til wii ER ikke noget man vil sidde og spille alene derhjemme typisk set...det er spil der virkelig morer folk i selskab med andre...og gerne med en lille skid på...en wii kan virkelig live en privatfest op ...om det så er airhockey, tennis eller super mario, så er det en fornøjelse at spille på den måde sammen med andre.....den slags morskab får du bare ikke med nogen anden konsol.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    spillene man typisk har til wii ER ikke noget man vil sidde og spille alene derhjemme typisk set...det er spil der virkelig morer folk i selskab med andre...og gerne med en lille skid på...en wii kan virkelig live en privatfest op ...om det så er airhockey, tennis eller super mario, så er det en fornøjelse at spille på den måde sammen med andre.....den slags morskab får du bare ikke med nogen anden konsol.



    lige præcis.. jeg tog min wii med til firma fest, mens andre tog Ps3 og xbox360 med.. det der blev brugt mest var 360 Guitar hero og Wii'en folk stod endda i kø for at spille tennis og bowling :P