weeble and bob billeder, gerne stor

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Der er et wallpaper med dem i bunden af den her side. Og du kan finde en masse mere her.


    Det staves forresten Weebl, det gør sikkert en forskel i de resultater man får ;)


    Kanon.. takker


    Så kan jeg få lavet min T-shirt :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus


    Kanon.. takker


    Så kan jeg få lavet min T-shirt :D


    Nu skal du jo nok lige huske at der formodentlig er copyright på de her ting hvilket betyder du ikke må lave t-shirt med dem uden tilladelse.....

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_


    Nu skal du jo nok lige huske at der formodentlig er copyright på de her ting hvilket betyder du ikke må lave t-shirt med dem uden tilladelse.....


    Heller ikke når man kan hente deres wallpaper? hmm mskriver lige en mail til dem så

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus


    Heller ikke når man kan hente deres wallpaper? hmm mskriver lige en mail til dem så


    Der er jo en del forskel på hvad man for lov til. Ikke sikkert det er et problem, men better safe than sorry. Er jo ikke engang sikkert at et wallpaper er lovligt medmindre det ligger på den officielle side.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_


    Der er jo en del forskel på hvad man for lov til. Ikke sikkert det er et problem, men better safe than sorry. Er jo ikke engang sikkert at et wallpaper er lovligt medmindre det ligger på den officielle side.



    helt sikkert.. jeg skriver en mail og spørg dem :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Siden jeg linkede til, sælger selv t-shirts med dem på.


    Så kunne det jo også nemt tænkes at de havde rettighederne til det :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Siden jeg linkede til, sælger selv t-shirts med dem på.


    Oki...


    Jeg tog et billede fra Google og mixede dem lidt sammen.. så nu må jeg lige skrive til dem.. ellers glemmer jeg det sq bare :)