Warrior plz help

• Lyder som et helt fornuftigt spec:P jeg ville personligt lave lidt om på det så jeg havde improved bloodrage.... men som sagt et yderst fornuftigt spec :D

hvis du har vildt godt tanking gear og dårligt dmg. gear kan det godt betale sig at blive i def men det er MEGET langsomeligt efter min smag (dog meget underholdende i PVP nogen gange)

• Du skal da for guds skyld ikke spilde din tid på at være protection specced når du stiger i lvl.

Smid dine point i arms eller fury og kør derudad.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Det er et ret godt Tank spec du har der, men du leveler forhåbentlig ikke som protection :)

Mht. Improved Taunt ville jeg overveje at bruge dem andetsteds når du begynder at raide hvis det er det der er din plan. Til heroics er improved taunt et nyttigt værktøj overfor trigger-happy mages.
    Du kan for eksempel bruge de points i Improved Sunder Armor da den også berører Devestate.

Defense skill endgame skal op på 490 da det eliminerer chancen for at bosser kan lave critical hits imod dig. De kan dog stadig lave Crushing blows på dig hvis du ikke har shield block oppe for at opnå over 100% avoidance. Hvis den boss du tanker har hurtigere attackspeed end 2.5 vil de kunne lande crushing blows på dig selvom du har shield block oppe hele tiden da giver muligheden for et lille tidsrum hvor den ikke er aktiv.

Hvis du ikke har en alt at grinde med kan jeg varmt anbefale at smide points i Heroic Strike og ellers samle dig en lille smule fury gear, din rage generation er således i top og du bruge minimal rage på at spamme heroic strike og devestate.

• Improved Taunt er nice hvis du er i en insance og skal tanke mange mobs. Af og til mister du aggro fra en eller flere, så er det rart ikke at have taunt på cooldown så du kan få dens opmærksomhed igen. Brug evt. Concussion blow hvis taunt er på cooldown.

Defense skill mindsker chancen for at du får critical hits, samt øger chancen for Block / Dodge / Parry. Når din Defense skill når 490 kan du ikke længere modtage critical hits fra bosser eller mobs, du skal altså have min 490 defense skill før du begynder på de større tank-udfordringer og fokuserer på Stamina, Armor etc.

Crushing blows kan du modtage fra monstre 3 levels højere end dig samt alle bosser. De har altid mindst 15% chance for at crushe dig! Med mindre du har over 100% avoidance ( Block + Dodge + Parry + 5% chance for at bossen misser). Du bliver altså immun til Crushing blows så længe du holder Shield Block aktiv. Men shield block holder kun i 5 sekunder, og da den har 2 charges vil en boss der slår hurtigere end én gang hver 2.5 sekund på et eller andet tidspunkt lande et Crushing Blow imod dig da du i det tilfælde ikke har Shield Block oppe 100% af tiden.

Defensive Stance er kun når du tanker eller vil minimere incoming damage, f.eks. hvis du er rooted(frostnova f.eks.) og vil minimere den skade den næste spell giver dig.

Husk Rage er dit et og alt, jo mere du har af det jo flere af dine skills kan du bruge og oftere. Derfor kan det anbefales at du som et minimum tage Improved Sunder Armor og Focused Rage da du så får din Devestate Rage coest ned på 9.
    Hvis du vil kunne give skade når du kune spiller solo kan jeg varmt anbefale at du får dig to gode 1-hånds våben da du så laver ekstremt meget rage og derfor kan spamme Heroic strike og Devestate som en gal. Hvis du vil have endnu mere ud af din rage kan du jo specce i Improved Heroic Strike, så kommer du ikke til at mangle rage i hvert fald, og med ordentligt fury gear kan du faktisk grinde ret godt på trods af at du er Protection.

Se evt. http://www.wowwiki.com samt div. guides i warrior forumet på http://www.wow-europe.com

May your shield give you shelter, and your sword slay many enemies! :evil:

• Det kommer an på hvad du vil, selv har jeg improved taunt da jeg kører mange Heroics, og har nogle randoms med fra tid til anden som ikke benytter threatmeters etc..
    Spørgsmålet er hvor meget det gavner dig at specce improved bloodrage hvis du har improved Sunder Armor og Focused Rage. Det er nice at have meget rage i begyndelsen af en bossfight så DPS kan gå igang hurtigst muligt. Det afhænger lidt af spillestilen, når du rammer 70 kan du lege med forskellige talents og se hvilke du synes hjælper dig bedst.

• du kan jo prøve at se på wows egne forums, der er masser af talentbuilds derinde .....bare brug google.

tænk ikke på det med tanking før du når lvl 70 sådan set, medmindre du ofte render rundt med de samme gutter go skal tanke for dem.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.