Når man nu er på vej på arbejde i det ellers så flotte snevejr så er det temmelig nederen at møde dette synd...
Nedtur til morgen
-
-
Ja, det er sQ gået lidt galt for ham, måtte du holde og vente længe eller tog du en anden vej, eller kunne du lige snige dig forbi. ?
-
Oprindeligt indlæg af |Henrik|
Ja, det er sQ gået lidt galt for ham, måtte du holde og vente længe eller tog du en anden vej, eller kunne du lige snige dig forbi. ?Efter at have holdt der er ca. 15 min flyttede de den bil i højre side så jeg kunne kravle uden om. Det er de ved lige der hvor billedet er taget.
-
Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Efter at have holdt der er ca. 15 min flyttede de den bil i højre side så jeg kunne kravle uden om. Det er de ved lige der hvor billedet er taget.
Det er da billigt sluppet
Anders
-
Oprindeligt indlæg af dna
Det er da billigt sluppet
Anders
Ja kunne have meget værre
-
Det er sgu træls når sådan noget sker.
Hvad er det der er i midten af billedet? En regndråbe/snefnug?
-
Oprindeligt indlæg af Maleficus
Det er sgu træls når sådan noget sker.Hvad er det der er i midten af billedet? En regndråbe/snefnug?
Det var en klat sne der lige syntes det skulle ramme vinduet da jeg tog billedet. Det er bare lige knipset med telefonen ud af forruden
-
Det var en klat sne der lige syntes det skulle ramme vinduet da jeg tog billedet. Det er bare lige knipset med telefonen ud af forruden
Når troede det var censur.
-
Okay.
Bliver næsten nød til at spørge hvilken telefon du ejer, for det billede er da ganske god kvalitet set med mine øjne.
-
Tjek EXIF, det er en Nokia N95
-
Oprindeligt indlæg af engel
Tjek EXIF, det er en Nokia N95Tak, hvor dælen ser du det EXIF henne?
-
Oprindeligt indlæg af Maleficus
Tak, hvor dælen ser du det EXIF henne?
Gem billedet på din computer, højreklik på det og vælg Properties. Her under Summary kan du se det.
-
Hvis du har Firefox kan du også hente "Exif viewer" og højreklikke direkte på billedet.
-
Oprindeligt indlæg af Malk
Hvis du har Firefox kan du også hente "Exif viewer" og højreklikke direkte på billedet.Det virker også for mig med Internet explorer
-
nydeligt billede...
MEN, der er ingenting flot, smukt eller dejligt ved snevejr....
snevejr har en funktion, det ødelægger mine chancer for at spille golf....
og det er utilgiveligt... -
Oprindeligt indlæg af Morpheuz1986
nydeligt billede...MEN, der er ingenting flot, smukt eller dejligt ved snevejr....
og det er utilgiveligt...Der er jeg så uenig. Snevejr er noget af det allerbedste hvis der absolut skal være skyet. Der er ikke noget bedre end når der ligger et tyk lag ny ren sne over alt.
Anders
-
Ikke hvis man er i skole og er ved at bli' kvælt i sne af dem der er fysisk stærkere end en selv.
Meget dårlig oplevelse sidste år.
-
Oprindeligt indlæg af Morpheuz1986
nydeligt billede...MEN, der er ingenting flot, smukt eller dejligt ved snevejr....
og det er utilgiveligt...
Jeg er bare så enig
Dog SKAL jeg på banen for at baske bolden en imorgen. Om ikke andet så på drivingrange. 1 hel uge ud at røre golfkøllerne er for meget.
Jeg har en N73 hvor optikken er fra Carl Zeis, er det det samme i en N95? -
Oprindeligt indlæg af sam
Jeg er bare så enig
Dog SKAL jeg på banen for at baske bolden en imorgen. Om ikke andet så på drivingrange. 1 hel uge ud at røre golfkøllerne er for meget.
Jeg har en N73 hvor optikken er fra Carl Zeis, er det det samme i en N95?Nej ikke helt. I N73 sidder et 3.2MP kamera, og i N95 sidder der et 5MP.
-
Tak skal I have Malk og Engel.