Tweak.dk CS server kører

  • Det er bare sjovt hvordan de typiske argumenter træder frem såsom at Source er et nemmere spil end 1.6.


    Ja, source er da uden tvivl et nemmere spil, men det betyder jo ikke det er dårligere. Det er nemt at få headshots, men derfor er der jo stadig nogen der er bedre end andre til det.


    Faktum er at den såkaldte skill-gap er smallere i Source. Dvs at der er rimelig kort vej fra low til highskill.
    Derfor er der ufattelig mange highskilled folk, men det er overhovedet ikke nogen bedrift, da der er så mange. Et godt eksempel er de måske 100 random "highskilled" enemydown hold som for nyligt har deltaget i i33 lan, men hvor det kun er ca. top 5-10 der rent faktisk er gode hold, resten er på cal-open niveau...


    Folk bør bare spille det spil de har lyst til, og honestly lukke r*ven med deres endeløse whine mod det CS de ikke spiller. Jeg har selv spillet Source på rimelig højt niveau, og mixer stadig lidt med meget gode spillere, men jeg har da fuld respekt for 1.6 og dem som spiller det.


    Men når spørgsmålet kommer til, hvilket spil vi bør spille hvis der bliver etableret en Tweak server, så må svaret da være det spil som kommer flest folk til gode. Og for mig at se, bl.a. i den her tråd, er der flest som er med på CS:S.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Så der kommer en Tweak server i hvert af de ovenstående spil, hvis jeg forstår dig rigtigt?


    Glæder mig virkelig til der kommer en SOFII server, det er klart min nr.1

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MrFlash
    Glæder mig virkelig til der kommer en SOFII server, det er klart min nr.1


    QFT!


    SoF2 1.03 Gold, OSP 1.0L mod & normal damage, inf, dem eller ctf, tak! 8)

    Surfing the crest of the moral zeitgeist, and totally hanging ten while doing so

    Rettet en gang, sidst af Purp ().

  • Tillader mig lige at grave denne tråd frem igen.


    Hvad er der blevet af den Tweak CS server som EDF hostede?
    Der findes ingen server med den IP som blev skrevet i starten af tråden - er det hele blevet droppet?