"The Incredible Hulk"

  • den første hulk film var direkte elendig i forhold til historien i tegneserien, som DD, spiderman, x-men og FF ellers havde fulgt ganske fint......jeg havde forventet noget mere som rigtige marvel fans faktisk kunne genkende fra tegneserien..men igen..hulk er måske hvor man starter emd marvel, men det er en af de mest kedsommelige figurer medmindre han medvirker sammen med andre helte....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Bare mig, eller er vi ovre i noget Matrix-fight?? :crazyeyes:


    fik præcis samme tanke, men men syntes nu den ser ud til at være en okai film, som macimuz beskriver en god popcorn film.


    man som juiCe sige så syntes jeg også det er synd at skifte skuspillerene ud i 2'er af film. fx i XXX øv hvor blev jeg skuffet kunne også ha været fedt med en fortsætning på den fra hvor den slutter, sådan syntes jeg det er med mange film. desværrer.

  • Altså man er jo også startet forfra med Batman, og har her atter en ny i rollen.


    Måske ikke det bedste eksempel, da Batman vidst altid var en ny skuespiller fra film til film. I hvertfald i det gamle film.


    Ser mere frem til fortsættelsen af Batman end Hulk, men det er en anden snak ;)

  • Generelt synes jeg at sådanne historier bliver udmalket fuldstændig....


    Der bliver for mange "begins" og "returns" film imo...eller hannibal rising.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Generelt synes jeg at sådanne historier bliver udmalket fuldstændig....


    Der bliver for mange "begins" og "returns" film imo...eller hannibal rising.


    Nååh jooh, men alligevel svært at skabe den dybe tallerken om og om igen.


    Det er selvf. også de færreste af disse prequals mf., som egentlig virker.


    Lige præcis Batman Begins virkede, efter min mening.

  • Den virkede så lige præcis ikke for mig, men det vel også en smagssag :crazyeyes:
    Det samme med superman returns....Men må da sige at Hannibal rising var ganske fed.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Hva' så, nogen der har været inde og se filmen ? :) Var selv inde og se den i aftes, og vil sige at den er bedre end 1'eren men så heller ikke mere end lige.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Hva' så, nogen der har været inde og se filmen ? :) Var selv inde og se den i aftes, og vil sige at den er bedre end 1'eren men så heller ikke mere end lige.


    Det var sådan set også den eneste tanke, jeg havde om filmen bagefter.

  • Kan bedre lide serien fra 70érne den var god. :hb:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate