S : E8400

  • D. 21/3 bestilte jeg en E8400 fra OcUK, men 5 min efter fandt jeg ud af at jeg ville have en E8500, så den bestilte jeg. Desværre var det ikke muligt at stoppe forsendelsen med E8400´eren før den røg ud af huset, så den er på vej til mig.


    EDIT ... Kom lige i tanke om at i pakken hvor den E8400 befinder sig andet hardware jeg skal bruge. Så er villigt til at sælge den E8400 til 1350 kr (incl porto) for at spare tid så jeg ikke skal vente på det andet hardware fra england en gang til.


    Så sparer en køber 100 kr i indkøbspris + forsendelsen fra england (ca.13£) = i alt ca. 220 kr.


    http://www.overclockers.co.uk/…duct.php?prodid=CP-192-IN


    Hvis der ikke er nogen der er interesseret i den CPU, så må jeg sende pakken tilbage og så bestille det andet hardware én gang til :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af damp barn
    hvis dato holder, burde E8200 og E8400 være i dk
    senest 3-4-08
    men det er så også 14dage..


    Alt er jo muligt. SHG har rykket deres dato flere gange her for nyligt. Nu står den til 22/5. Somregl plejer SHG at være meget gode til at skaffe hardware hjem, så spørgsmålet er jo hvor lang tid der går før andre får den på lager. Gad ikke selv vente - derfor jeg bestilte hos OcUK :))


    Personligt er jeg også ligeglad om der er nogen der vil overtage den E8400. Giver det bare som et tilbud hvis nogen skulle være interesseret. Jeg får jo mine penge uanset hvad :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus
    spørg måske dumt.. men den kan jeg da godt ha i mit MB kan jeg ikke? altså om mit MB kan bruge den...


    det tror jeg, men det kræver nok en bios update

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus
    spørg måske dumt.. men den kan jeg da godt ha i mit MB kan jeg ikke? altså om mit MB kan bruge den...


    du kan sagtens bruge dit MB til det. Bare hent nyeste bios

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog
    Hey Grillrotten!


    Jeg er meget interesseret i den CPU, men jeg har først pengene her på mandag d. 31/3 hvor vi får penge. Hvad siger du til det?


    Jeg vil gerne have afsat CPU´en inden den dukker op med posten, som skulle være på mandag eller tirsdag alt efter hvordan vinden blæser.


    Der er jo ingen grund til at modtage noget jeg ikke allerede har afsat eller som jeg ikke skal bruge. Det koster jo ikke penge før jeg modtager pakken :razz:


    Men spørgsmålet er jo også om der står ordrenummer eller ligende på pakkerne for ellers får jeg sgu et problem med at gætte hvorfor en af pakkerne jeg ikke skal have hvis den ene skal retur med det samme :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Yilar
    Hvis det er muligt at afhente den er prisen så 1280 kr?


    Næ, 1350.-


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Minava
    hvor befinder den sig henne jeg er meget interesseret i den!!!


    Går ud fra at den befinder den sig i en postterminal et eller andet sted i england, men den skulle gerne lande hos mig her i storkøbenhavn, nærmere bestemt Glostrup, når den kommer over på den anden side af vandet og gennem jylland osv ...


    Glostrup ligger 10 KM fra Rådhuspladsen. Den kender alle vel :))


  • Bare i orden. Hvis du ikke er kommet af med den inden den første ved du hvor du skal henvende dig..