spore et mobil nr?

  • Hey...


    Kan man på en eller måde spore et mobilnr så man kan se hvor det er henne af i verden?


    altså se det på et kort eller få et by navn eller noget...


    enten en service på nettet eller over mobilen?

  • Hvis det ikke er taletid eller sådan noget kan du så ikke bare slå nummeret op på krak eller eniro ??? Så burde du jo kunne se personens adresse.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af celfa
    Hvis det ikke er taletid eller sådan noget kan du så ikke bare slå nummeret op på krak eller eniro ??? Så burde du jo kunne se personens adresse.


    Jeg tror ikke helt det er det han søger.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Alt er muligt
    politet kan, men da det er krænkelse af privatlivets fred, tror jeg ikke du skal regne med at det bliver tilgængeligt for almindelige mennesker.
    Kan du ikke bare chipmærke din datter ligesom man gør med hunde, eller hvem der nu er blevet væk.


    jeg mener godt man må spore gps sendere man selv har monteret


    Får mig lige til at tilføje, i gamle dage var landet delt op i områdenumre, med hensyn til fastnet, den holder heller ikke mere, man kan få sit nummer med overalt nu.


    Jeg savner godt nok grunden til at du spørger.
    Er der en der blevet væk, eller bliver du udsat for telefonfnis, eller vil du bare lure?

  • det jeg søger er en form for at spore et nr, ikke noget med hans adeesse hvor regninge sendes hen. Men altså hvor han er lige nu, så det på tysk reklame hvor de skrev at man kunne sende hans nr til et service nr og få hans possision af vide...


    det er en som jeg skal holde øje, med hvor han er, da han snyder mig for noget


    og jeg tror ikke på han siger han er i Ålborg f.eks. eller noget.. så skal bare kunne se snyde mig så jeg kan gå vider med sagen

  • Ok så mest lurer.
    Det tror jeg du får meget svært ved at få lov til, uden at anmelde ham.


    Skulle der findes en løsning, tror jeg ikke du skal finde den herinde, da det minder meget om et brud på loven.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MrFlash
    Ok så mest lurer.
    Det tror jeg du får meget svært ved at få lov til, uden at anmelde ham.


    Skulle der findes en løsning, tror jeg ikke du skal finde den herinde, da det minder meget om et brud på loven.


    lyder bare mærkeligt når en tysk reklame siger man kan sende hens mobilnr til et service nr og få det afvide med det samme...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus


    lyder bare mærkeligt når en tysk reklame siger man kan sende hens mobilnr til et service nr og få det afvide med det samme...


    Har du et link til den reklame, for det lyder interessant. Jeg tvivler også på at det er lovligt. Det er det i hvert fald ikke her i DK.


    Der findes dog en mængde services, som, hvis begge parter tillader det, kan oplyse om hvor den anden befinder sig. Dette kan både være baseret på celle- og/ eller GPS-information.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zulu


    Har du et link til den reklame, for det lyder interessant. Jeg tvivler også på at det er lovligt. Det er det i hvert fald ikke her i DK.


    Der findes dog en mængde services, som, hvis begge parter tillader det, kan oplyse om hvor den anden befinder sig. Dette kan både være baseret på celle- og/ eller GPS-information.


    har jeg desværre ikke nej.. det var en reklame der kørte på MTV der nede...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Link fjernet


    Haha den er vist ikk rated til tweak.dk


    :clap:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2