Nogen der kan logge på steam?
Kan bare ikke få min til at virke, den siger at password ikke er korrekt, derefter prøver jeg at få den til at sende en ny mail med et verification code i men den kommer aldrig...?

Steam out of order?
-
-
Virker fint her.
-
Yup intet problem her.
-
Accountet virker åbenbart bare ikke. E-mail og alting ser ud til at være fint og det ser ikke ud til at være hijacked overhovedet. Har oprettet en account retrieval case på deres hjemmeside, men med deres rygte så kommer jeg nok til at vente i et par uger...
-
Det sku da ærgeligt
Du må meget gerne melde tilbage når du får løst problemet, vil egentlig gerne vide hvor længe sådan noget tager. -
Ok, ja det er rimelig træls har en del spil på accountet
-
Oprindeligt indlæg af RAC
Ok, ja det er rimelig træls har en del spil på accountetDu ka lad mig forsøge at logge ind med din account? Det ka ske at din pc laver problemer?
Og nej, jeg har ikke tænkt mig at fucke din account hehe. Men send PM med info hvis det er, så ska jeg se om jeg kan logge på med det.
-
Helt i orden, har prøvet det på en anden internet linie og anden pc. no luck
-
Nå ok, tja så der vel ikk så meget mere at prøve
-
Oprindeligt indlæg af RAC
Accountet virker åbenbart bare ikke. E-mail og alting ser ud til at være fint og det ser ikke ud til at være hijacked overhovedet. Har oprettet en account retrieval case på deres hjemmeside, men med deres rygte så kommer jeg nok til at vente i et par uger...Det er ikke så slemt, eller det var det ikke i mit tilfælde. Jeg sendte casen ind en lørdag, og fik min konto tilbage om onsdagen eller der omkring. kan være jeg bare var heldig
-
lucky u...fik min hijacked og siden jeg kun loggede in hver 3 md, var alle hl1 relaterede spil (cs 1.6 mest) VAC bannet....kan dog stadig spille source....kunne ikke engang få at vide hvilken ip og hvilket tidspunkt den var bannet på, så jeg evt kunne gå videre til næste instans med det.
-
Har også logget på flere gange om ugen efter den blev hijacked bare for at være sikker på der ikke er en eller anden der laver rod i den...
lærte så også at det var dumt at bruge samme pass til ALT... -
Okay de har svaret på min case, skal sende billede af cd-keys og betalings information osv. Så må vi se hvad der sker.
-
husk og skriv dit steam navn på cd key'en med tusch
-
i know
har læst det
men tak
-
Så er der lige update fik min konto tilbage igen. Det viste sig at den ikke var hijacked, men at der var sket en fejl fra deres side af (hvad det så var for en fejl fik jeg ikke og vide).
De er faktisk ekstremt hurtige i respons på sådan nogle ting, der gik max 1 dag per svar. Så var det weekend og der svarede de så ikke men alligevel fin service. -
Ja gid Blizzard var lige så hurtige.. det 12 dage siden min WoW account blev kidnappet og alt slettet, og blizzard har ikke engang reageret på mine 4 mails. Kan heller ikke ringe til dem da de ikke tar imod mobiltelefoner...