Vil bare høre om hvad i synes om Matrix Revolutions, altså hvis nogen allerede har set den???
Eller er der nogen som skal ind og se den???
Skal selv se den på fredag...
Vil bare høre om hvad i synes om Matrix Revolutions, altså hvis nogen allerede har set den???
Eller er der nogen som skal ind og se den???
Skal selv se den på fredag...
Var inde og se den igår i Cinmaxx og vil sige at den er nice nok
Nu når du ikke har set den vil jeg naturligvis ikke sige noget om filmen. Andet end at den er meget cool
Jeg så den i den lokale bio igår (self med THX lyd og hele pivtøjet ) - og ja, jeg synes den er god. Dog har hverken 2eren eller 3eren vækket det samme i mig som 1eren gjorde.
Husk folkens - INGEN spoilers
QuoteOriginally posted by dkwolf
Var inde og se den igår i Cinmaxx og vil sige at den er nice nok![]()
Nu når du ikke har set den vil jeg naturligvis ikke sige noget om filmen. Andet end at den er meget cool
Okay.... jeg gælder mig også rigtig meget til at se den
[quote]Originally posted by DarkhorZe
Dog har hverken 2eren eller 3eren vækket det samme i mig som 1eren gjorde.[quote]
Okay ..... hvorfor ikke, hvis jeg må spørge
??
Synes den er rigtig fed Glæder mig allerede til den kommer på dvd.. Den er anderledes end de første 2 .. mere siger jeg ik..
QuoteOriginally posted by Pedro
[quote]Originally posted by DarkhorZe
Dog har hverken 2eren eller 3eren vækket det samme i mig som 1eren gjorde.[quote]
Okay
..... hvorfor ikke, hvis jeg må spørge
??
Jeg var slet ikke så amazed over 2eren og 3eren som med 1eren Men siger slet ikke de er skod. Synes ret godt om 3eren
OriGiN : Anderledes på en god eller dårlig måde?
Skal se den i aften i dk's eneste rigtige bio => Imperial
Glæder mig meget
QuoteOriginally posted by DarkhorZe
Jeg var slet ikke så amazed over 2eren og 3eren som med 1eren
Men siger slet ikke de er skod. Synes ret godt om 3eren
OriGiN : Anderledes på en god eller dårlig måde?
På en god måde der er ikke så meget action i starten, som i 2'eren f.eks.. minder lidt om 1''eren
QuoteOriginally posted by Aerial
Skal se den i aften i dk's eneste rigtige bio => Imperial
Glæder mig meget
hehe enig der men der var ikke flere ledige pladser til i går da jeg skulle bestille - så er Cinemaxx bif 1 ok
Det er buttleren der er morderen
2 er den bedste
QuoteOriginally posted by Wolf_of_dk
Det er buttleren der er morderen
2 er den bedste
det er altså stuepigen..
Fat nu, han sagde INGEN spoilers!
Var inde og sae den igår.
Og synes helt klart at den er lækker ligesom de to andre også var...
Men jeg synes også at toeren er den bedste. Men når jeg for set 3 eren ligeså mange gange som jeg har set toeren, kan det da være det ændre sig....
QuoteOriginally posted by Berleburg
Fat nu, han sagde INGEN spoilers!
håber det var ironisk ment
Jamen, jeg skal se den her om 1 go' time. Så ja jeg kan da sige jeg elsker fuldstændig hele "MAtrix Historien", at en mand kan ændre og styre verdenen og "neo = one" og JA FFS. Og i 2'eren bliver der sat stor tvivl om deres virkelige verden virkelig er den virkelig verden og "The Oracle" bliver sat som en fusker, jamen FFS jeg elsker det fucking univers..!!!
Jeg både 1'eren og 2'eren på DVD... elsker det fandme.,.!
Var til marathon fra kl. 09.30 i går morges, og så verden synkron premiere kl. 15 på Revolutions i Imperial. God damn en stemning... never experienced anything like it, but god damn it... den film. De kunne godt have brugt et år eller længere på et omskrive manuskriptet, og evt. finde andre skuespillere. Jeg synes personligt det nye orakel er en elendig skuespiller - i hvert fald dårlig i den rolle.
Jeg sad lidt med den samme tomme fornemmelse, som da jeg gik fra Imperial efter at have set T3... skuffet... svært at beskrive. Vidste ikke rigtigt hvor jeg skulle vende og dreje hen... gør jeg stadig ikke. Kan være det hjælper, når jeg ser den igen.
QuoteOriginally posted by OriGiN
håber det var ironisk ment
Du får ét gæt.
QuoteOriginally posted by Alaza
Var til marathon fra kl. 09.30 i går morges, og så verden synkron premiere kl. 15 på Revolutions i Imperial. God damn en stemning... never experienced anything like it, but god damn it... den film. De kunne godt have brugt et år eller længere på et omskrive manuskriptet, og evt. finde andre skuespillere. Jeg synes personligt det nye orakel er en elendig skuespiller - i hvert fald dårlig i den rolle.
Jeg sad lidt med den samme tomme fornemmelse, som da jeg gik fra Imperial efter at have set T3... skuffet... svært at beskrive. Vidste ikke rigtigt hvor jeg skulle vende og dreje hen... gør jeg stadig ikke. Kan være det hjælper, når jeg ser den igen.
Fuldstændig enig - er lige kommet fra Imperial og er lidt skidt til mode.
For meget "Vi skal lave store prangende scener" og for lidt af de fede matrix fights og den spænding når de bliver jagtet af Agent Smith og co. :]
Er lidt skuffet
Så den igår, den var lidt skuffende