MIDT-DATA i store problemer

  • Jeg tillader mig lige at citere Newz.dk



    http://newz.dk/midt-data-maask…eligheder-pc-netto-lukket

  • http://crn.dk/index.php/news/show/id=27837


    Konkurs boet efter distributøren SMG er sikret de penge som Midt-Data skyldte dem. Eller 90 % af dem. Men det er kun i kraft af den forsikring de havde tegnet på deres handel med Midt-Data.


    Så gad vide om Midt-Data vil betale det De skylder til konkursboet............................ja hvem ved.


    Men deres selskabrokade kommer meget belejligt......


    Men det bliver spændende og se hvilken moral der findes på Viborg egnen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    egentligt underligt at et stort firma som midtdata med så mange år på bagen pludselig er konkurs....har vi ikke en tweaker der arbejder der btw..måske kan vi skaffe noget billigt lagersalg :D


    mrflashbag

  • Ikke kun ham :T

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • hmmm ejeren af laptops.dk er vidst heller ikke glad, han har også nogle penge i klemme der..

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Stillmann
    Se dette link


    http://www.crn.dk/index.php/news/show/id=27861


    Hvad kan man sige................


    Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvad for et firma du arbejder for? Hvad er din præcise klemme på lige midt-data. Umiddelfart virker det for mig ret underligt at din første post er om dette, også din minutiøse gennemgang af hele forløbet. Det virker lidt ligesom BiBoB og Happii, utrolig smagsløst.


    Mvh Chris

  • Sådan set enig med FlowingLil, men derudover også enig i at midt-data ikke længere for mig virker som noget der er på højde med de bedre i branchen..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Jeg har ingen klemme på Midt-Data. Men jeg følger meget med i hvad der sker på IT markedet.


    Og igennem de sidste par år har direktøren fra Midt-Data ikke været sent til at spille klog og kritisere andres når det gik dem dårligt.


    Så det pisser mig helt vild af, at han ikke har haft orden på sit egen fortagende.


    De eneste taber i denne sag er de kunder, der nu sidder med håret i postkassen pga at de har handlet ved en af de konkursramte selskaber.


    Det er ikke mere end et par måneder siden at den kære direktør i Midt-Data frembuste med at nu skulle man være landsdækkende osv osv.


    Det eneste jeg kan sige er..............man skal ikke smide med sten, når man selv bor i et glashus

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Stillmann
    Her kan I se hvad en tidligere medarbejder skriver om Midt-Data....


    http://crn.dk/index.php/forum/show/tid=32073


    Giver stof til eftertanke...................


    Ha pherson han var da nok verdens mest underlige mand, så han skal nok ikke komme for godt igang. Han lavede ikke en meter og holde pause ca hver halve time hvor han skulle ud og ryge og drikke kaffe og hva ved jeg.


    Og hvorfor er du så bekymret for hva midt data laver. Du kan da være ligeglad hva de har gang i, du kan handle dit hardware et andet sted hvis du er så bange for at blive snydt. Stram buen.

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

    Rettet en gang, sidst af Artisan ().

  • Midt Data skulle gerne komme på edbpriser igen. Idag eller Mandag.

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Artisan


    Ha pherson han var da nok verdens mest underlige mand, så han skal nok ikke komme for godt igang. Han lavede ikke en meter og holde pause ca hver halve time hvor han skulle ud og ryge og drikke kaffe og hva ved jeg.


    Og hvorfor er du så bekymret for hva midt data laver. Du kan da være ligeglad hva de har gang i, du kan handle dit hardware et andet sted hvis du er så bange for at blive snydt. Stram buen.


    det tror jeg nu nok er generelt..en butik der bare lukker for sine forpligtigelser og starter op på ny, hvor meget kan man stole på dem.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Hva jeg har fået at vide så vil alt komme på plads igen med rma og penge der ikke er blevet tilbage betalt. Men mere må jeg nok ikke fortælle da det er intern nyheder.

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af teko
    Sådan set enig med FlowingLil, men derudover også enig i at midt-data ikke længere for mig virker som noget der er på højde med de bedre i branchen..


    Skulle vi nu ikke holde os fra HOL.dk genren, og holde os til emnet og ikke manden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum


    Skulle vi nu ikke holde os fra HOL.dk genren, og holde os til emnet og ikke manden.


    Pas? Hvilken mand? Mener du stillmann?


    Og nej, at de kommer på edbpriser hjælpe ikke rigtig på min holdning til dem.. Det er da fint at de ordner det for alle der har købt hos midt-data, men medmindre de også gør det samme for PC-netto kunder og de andre firmaer carøe har kørt, så har jeg ikke meget til overs for dem..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Ændre ikke på deres opførsel overfor alle dem der har handlet hos deres andre firmaer.. De har stadig ingen service medmindre de kan få den gennem garantien, som f.eks daredevil der skal sende sine ram til taiwan nu..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Jeg var hos Pc netto den 29 feb. (samme dag som de lukkede) og hente min ordre, gudskelov er det "kun" 2 modlysblænder og ikke en ny del til min PC.


    Men jeg fik intet at vide om at de ville lukke firmaet, det syntes jeg er lidt underligt.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr