Indlæg af Stillmann

    Har lige snakket med en der arbejder hos Midt-Data.


    Han fortalte mig at medarbejderne flygter derfra. Hele deres erhvervsafdeling er væk, IT afdelingen er væk, det meste af serviceafdelingen er væk.


    Det virker som om at rotterne forlader den synkende skude. Men hvem kan klandrer dem for det. Ham der skød penge i det gamle Midt-Data må sidde med samme følelse som dem der tisser i bukserne for at holde varmen, det føles meget godt de første 5-10 min, men så bliver det sku en træls omgang.


    Men som ham ved Midt-Data sagde, så kan man jo altid ansætte nogle flere IT-supporter lærlinge, det er jo en billig arbejdskraft.


    Det firma jeg arbejder for har endegyldigt besluttet ikke at bruge Midt-Data mere, både fordi Vi ikke bryder os om Deres forretningsmetoder men også fordi vi ikke ønsker at stå med håret i postkassen når de næste gang ændre deres firma struktur og navn. Og flere af vores kollegaer som også har brugt dem vil heller ikke handle hos dem mere.


    Det bliver spændende og se hvor længe Allan Carøe Sørensen medejer vil skyde penge i den synkende skude!!!!!!!!!!!!

    Jeg har ingen klemme på Midt-Data. Men jeg følger meget med i hvad der sker på IT markedet.


    Og igennem de sidste par år har direktøren fra Midt-Data ikke været sent til at spille klog og kritisere andres når det gik dem dårligt.


    Så det pisser mig helt vild af, at han ikke har haft orden på sit egen fortagende.


    De eneste taber i denne sag er de kunder, der nu sidder med håret i postkassen pga at de har handlet ved en af de konkursramte selskaber.


    Det er ikke mere end et par måneder siden at den kære direktør i Midt-Data frembuste med at nu skulle man være landsdækkende osv osv.


    Det eneste jeg kan sige er..............man skal ikke smide med sten, når man selv bor i et glashus

    http://crn.dk/index.php/news/show/id=27837


    Konkurs boet efter distributøren SMG er sikret de penge som Midt-Data skyldte dem. Eller 90 % af dem. Men det er kun i kraft af den forsikring de havde tegnet på deres handel med Midt-Data.


    Så gad vide om Midt-Data vil betale det De skylder til konkursboet............................ja hvem ved.


    Men deres selskabrokade kommer meget belejligt......


    Men det bliver spændende og se hvilken moral der findes på Viborg egnen.