Bedste rapper?

  • Pac, hands down! imo, den eneste troværdige rapper med et budskab, delivery og passion. Og ik' "all about the money". Han var real. Originalitet er sjældent at finde idag, mainly fordi de fleste rappers har pikken i hånden (50 Cent's).

    Surfing the crest of the moral zeitgeist, and totally hanging ten while doing so

  • ved ikke havd der er med den her tråd, men hver gang jeg har prøvet at svare har min computer bare slukket... spøjst nok. så prøver og se om jeg må svare nu.


    godt så!


    har svaret Eminem, dels pga. meget af hans lyric, syntes det er super fedt meget af det kan man på sin vis relatere til. og ja så syntes jeg bare han er en dygtig kunstner.


    Men syntes nu at der er en del af dem som er dygtige, 2 pac var også dygtig men syntes at hele kulturen har rykket sig en del siden da.


    snoop helt klart fed, men syntes nogle gange der går for meget pop i den når han laver noget med andre fx. justin, det nu okai meeen er nu mest til det skal gennemføres.


    høre meget forskelligt selv for tiden er det mest dansk og så det gode gamle som hvid sjokolade, Clemens "regnskabets time" lidt humleridderne, for en til at tænke tilbage på "den gang"

  • Kan godt være man ikke bryder sig om Eminem, men tar sku hatten af for hans evner til at skrive tekster og rappe :)

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens


    Lige præcis, dygtig er han skam.


    Du har jo ingen musiksmag - Det blev vi enige om forrige lørdag :))


    Well, han ligger ikke lige som favorit at høre på, men giver jer ret i at han uden tvivl har tjek på at skrive tekster - Det er ikke bare den sædvanlige West-coast knep, drik, lav penge og luder lyrik - Der er lidt mere indhold.


    Men det ændre så ikke på at jeg ikke er meget for hans flow, og ikke mindst musikalske stemme.


    Mobb Deep er en af de få West-Siders jeg lytter til :)


  • det er da utroligt som du er efter mig hva' :boxing:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hitmanden
    Jeg forstå slet ikke at Biggie slet ikke får flere stemmer. I min øjene er han klart den bedste af de ovenstående.. Fatter ikke Eminems store stemme procent. Ja, han har lavet noget godt, men ikke noget der fx slår "The Black Album" af Jay-Z og "Life after Death"-albummet fra The Notorious B.I.G..


    Tror sgu bare det er fordi folk ikke kender dem særlig godt, selv syntes jeg helt klart eminem er den bedste, kan ikke klare snoop gider ikke hans sange, da de ikke rigtig rammer mig særlig specielt iforhold til eminem.. Dog er rap ikke det store for mig, men min musik smag er så latterlig stor at jeg altid kommer til at lytte til lidt af hvert :P

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af guGGe


    Tror sgu bare det er fordi folk ikke kender dem særlig godt, selv syntes jeg helt klart eminem er den bedste, kan ikke klare snoop gider ikke hans sange, da de ikke rigtig rammer mig særlig specielt iforhold til eminem.. Dog er rap ikke det store for mig, men min musik smag er så latterlig stor at jeg altid kommer til at lytte til lidt af hvert :P


    Du har nok ret. Selv er jeg først fornylig begyndt at lytte til Biggie Smalls, og inden jeg begyndte kendte jeg stort set kun sangene "Hypnotize" og "Mo Money Mo Problemes". Men de er jo langt fra de eneste hits han har haft. Man skal jo efterhånden langt tilbage i tiden for at finde et af hans hits - men ikke desto mindre er hans rap super fed, og spørger man mange af nutidens store prof. rappere, som Jay-Z, Lil Kim og Snoop Dogg, vil de sige, at han er en af de største rappere der har levet på denne jord....