Hvad er det bedste 120mm blue led blæsre man kan få??
Den skal være rimelig støjsvag og kun have 3 pin tilslutning.
Har selv en north-q 120 mm led blæser og den er sku fin men den kan ikke side på side pladen uden at komme til at kæmpe om pladsen med min radiator selv om den kun er 120*120*25mm
den virker også til at være tykkere ind alle mulige andre blæsere.

Bedste 120mm led blæser
-
-
120 * 120 * 25 mm er standard for en 120 mm blæser.
-
Oprindeligt indlæg af Boris
120 * 120 * 25 mm er standard for en 120 mm blæser.Ja men det er lige som om at min north-q er større ind alle de andre grundet den er lavet af alu.
Den kan i hvertfald ikke være der. Men de coolink blæsere som sidder der nu kan sagtens -
-
-
revoltecs kan jeg godt lide, de er nemlig rimelig lydsvag men effektive..og lyset er pænt også for dem der er til den slags
-
Ellers laver AKASA også nogle effektive LED-Blæsere......
-
Hvad er grunden til du ikke kan bruge en blæser med pwm stik? Blæsere med pwm kan også køre uden jo.
ps. de 5-10 revoltec blæsere jeg har haft har alle haft godt lys, men elendig køle eller støjegenskaber. Få fat i en silverstone, scythe eller lignende istedet.
-
hvad med sådan en her http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=407435
nu har jeg ingen erfaring med køling men ville lige høre da det er sådan en jeg regner med at købe til min nye computer. -
Oprindeligt indlæg af Lyngze
hvad med sådan en her http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=407435
nu har jeg ingen erfaring med køling men ville lige høre da det er sådan en jeg regner med at købe til min nye computer.Det så en CPU køler så håber ikke du har tænkt dig at montere sådan en i kabinettet
Det manden søger er jo en god kabinet blæser.
-
Har haft en del silverstone fm121 blæsere og de er hammer gode og støjsvage.
Fik fat i en akasa 120 mm med blå led men omg den larmer 1700 o/min og 20db
fik monteret min radiator på en anden måde så min north-q kunne være der så den sider der nu
Så for min lille søster den akasa