Ja jeg nåede ikke noget i den uge hvor opgaven lå, men faldt lige over det her som jeg snuppede i sommers.
Selvportræt
-
-
Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Ja jeg nåede ikke noget i den uge hvor opgaven lå, men faldt lige over det her som jeg snuppede i sommers.Hvis du vil have kommentarer synes jeg at der er alt for meget fokus(eller hvad det nu hedder)på solbrillerne.
Ved nu ikke om det er meningen.
-
Oprindeligt indlæg af fredek
Hvis du vil have kommentarer synes jeg at der er alt for meget fokus(eller hvad det nu hedder)på solbrillerne.
Ved nu ikke om det er meningen.
Tror da nok det er meningen, da du skal kunne se spejlbilledet
-
Oprindeligt indlæg af Macimuz
Tror da nok det er meningen, da du skal kunne se spejlbilledet
...og opgaven hedder selvportræt.Super flot billede what, dog bryder jeg mig ikke om croppet lige ved hagen. Det ville være et mere harmonisk billede hvis hele ansigtet var med.
-
Er du vimmer det er et fedt billede. Virkelig en sjov idé med det spejlbillede.
-
Rigtig flot billede, det har tilpads skarphed og dybdeskarphed, og det er helt korrekt beskåret endda super beskåret med hennes placering og vinklen hun har drejet hovedet på.
Det er jo både portræt og selvportræt, godt skudt.
Eneste lille minus er det udbrændte i hennes hår.
-
Det er et super fedt billede, rigtig god ide og virkelig perfekt udført.
Men ja, som Henrik siger så er det lidt synd med det udbrændte i håret, og så er der et enkelt flagrende hår der går ind foran brillen.
-
Super fedt billede _WHAT_
Er det en speciel funktion i Photoshop det med spejlbilledet?
-
Oprindeligt indlæg af Miggel
Super fedt billede _WHAT_Er det en speciel funktion i Photoshop det med spejlbilledet?
Nej det er som billedet er taget. Eneste jeg har lavet i photoshop er at gøre alt andet end brillen s/h og derefter tonet det lidt. Samt beskåret billedet til det format det har.
Ellers er der ikke lavet noget.
-
Fantastisk flot billede
Pigen som reflekteres i dine briller - en bekendt ?
Må desværre indrømme, at hun fungere som blikfang for mig.....
-
Oprindeligt indlæg af Morpheuz1986
Fantastisk flot billedePigen som reflekteres i dine briller - en bekendt ?
Må desværre indrømme, at hun fungere som blikfang for mig.....
Kan vist ikke kalde hende bekendt. Hun var model den dag
-
damn, men man har vel altid lov til at håbe