DotA! Hvad syntes i om det?

  • Firedog, nu har jeg spillet en lille smule dota, men kunne forestille mig at folk der ikke har spillet det, har svært ved at finde ud af hvordan det hele er opbygget, så vil lige supplere dit indlæg med et lille billede til hvordan banen er bygget op.


    http://syn.fool.jp/dota/map.jpg


    - tror vidst der er et par små ændringer fra det billede og til den nuværende version, men selve konceptet osv. i banen er da til at se.

    AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af asgerbj
    Firedog, nu har jeg spillet en lille smule dota, men kunne forestille mig at folk der ikke har spillet det, har svært ved at finde ud af hvordan det hele er opbygget, så vil lige supplere dit indlæg med et lille billede til hvordan banen er bygget op.


    http://syn.fool.jp/dota/map.jpg


    - tror vidst der er et par små ændringer fra det billede og til den nuværende version, men selve konceptet osv. i banen er da til at se.




    ahaha ja det er fandme en gammel version du har fået fat i der.. men jov det er det samme koncept.. og jov tak da.. men folk som har lyst til at måske at lære det er velkommen til at pm mig på Bæ.net så kan vi jo altid finde ud af noget :)


    altså i store træk er der jo 3 forskellige slags heros..
    int
    str
    agi


    MEN du kan godt komme ud for at hero har main attribute som str men har en masse spells.. derfor kig på Skills/spells hva de har brug for og køb items efter det..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af soNarY


    Det er bare fedt, balanar er en ekstemt go' agility hero! :clap:


    Nu er Balanar jo en str hero =)


    Men jeg elsker spillet og har spillet det lige siden der kun var 12 heroes at vælge imellem og man brugte wisp's til at vælge med =)
    Det eneste dårlige ved det er at folk ikke fatter at et spil ikke er over før tree of life eller frozen throne, og leaver når det begyndet at gå dårligt. Eller dem som bare leaver hvis de ikke får deres farvorit hero, eller kommer til at få solo lane.


    Men min farvorit heroes må være. Huskar, Techies(suicide FTW), Netherdrake, Juggernaut og Omniknight.


    Jeg spiller enten arem eller apem.


    ------


    Claes:
    Nu er sniper jo ikke en vild hero, han har intet hp. Jo han har et godt ulti til low/mid lvl og han har god range, men han kan jo intet specielt. ikke andet end auto attack. syntes der er mange som er MEGET bedre.

  • Spiller næsten kun sdem for tiden da man har en chance for at vælge en hero man kan nogenlunde lide, men folk kan ikke lave de sindsyge comboer med heroes, da de kun kan vælge mellem de 3.


    Selv kan jeg bedst lide Sand king og Jakiro. Disable ftw.

  • Spiller en del DotA, dog mest med mine mate (clan kampe osv).
    Senest var vi til CubeLAN hvor vi deltog i dotakonkurrencen og endte på en 4. plads. Måske ikke videre imponerende til et mindre dansk LAN, men vil da forsvare os med at der faktisk var nogle ret gode hold med i turneringen.


    Hvis jeg spiller "public" er det på #dotapickup.euro på IRC, hvor mode er -ar, hvilket er god variation hvis man bare keder sig og ikke gider være mod de samme 15-20 heroes som de fleste vælger, og samtidig selv vil prøve noget andet. Skill niveauet er rimelig højt, og der er stramme regler for leavers, samt altid LC hosts.


    Hvilke heroes kan jeg godt li'? Hm, hvis det bare er public elsker jeg at spille gode damage heroes med god lasthit evne, fx Nevermore, visage, viper osv.
    I team kampe spiller jeg dog mest Lina, Sven, Viper, Centaur og nogle gange Axe.


    Vores hold spiller også på http://www.dota-league.com hvor man også kan spille public (uden leavers, men uden mulighed for at spille med mates som på IRC)


    Endelig vil jeg lige sige, at -em modes godt nok er sjovt, men er utrolig ubalanceret og ikke har særlig meget med dota at gøre idet dota er et holdspil :) Men kan da stadig godt finde på at tage et -em spil hvis jeg keder mig.

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Helga
    Spiller næsten kun sdem for tiden da man har en chance for at vælge en hero man kan nogenlunde lide, men folk kan ikke lave de sindsyge comboer med heroes, da de kun kan vælge mellem de 3.


    Selv kan jeg bedst lide Sand king og Jakiro. Disable ftw.


    hvilken disable har jakiro? :)


    sdem = single draft easy mode..


    spiller aldrig easy mode da der er for mange "noobs" der spiller dem og du for de penge du tabte ved at dø igen inden du er i live igen, makes no sense.

  • Spiller hovedsageligt arem, apem og sdem


    Mine favoritheroes må være Slardar, Stealth Assassin og Obsidian.


    Når man fjerner 26 armor med Slardar, begynder denne at gøre ondt. Man ødelægger spillet fuldstændigt ved at købe Bashers til Slardar, så det undgår jeg så vidt muligt.


    Obsidian er bare ualmindelig ond igennem hele spillet. Mana og intelligence er alt han har brug for.


    Hoster selv mine games...

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing



  • hvorfor er der så mange mennesker der spiller em games.. det er da simpelhen for kedeligt..