HD38070x2

• Kom så tweakere kan vi få nogen flere resultater med dette kort `? eller er jeg den eneste på tweak der ejer det :T

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

• HEHe, kortet er ikke noget specielt hvis man ikke oc'er sin Cpu. Ved standart clock scorer kortet kun omkring 14k. Men ligeså snart man clocker cpu'en så bliver kortet vildt. :clap:

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Oprindeligt indlæg af Artisan
    Kom så tweakere kan vi få nogen flere resultater med dette kort `? eller er jeg den eneste på tweak der ejer det :T

Har et i en af mine comps. den kører dog ikke...

• udover benchmarks kan vi så ikke få lidt info om virkelig ydelse i diverse spil..for at se om de kan udnytte de 2 gpuer....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    udover benchmarks kan vi så ikke få lidt info om virkelig ydelse i diverse spil..for at se om de kan udnytte de 2 gpuer....

Ej nu holder du altså op, kortet er jo kun købt til 3dmark :T

Men crysis med alt på high kan den godt med lidt laaaag. Dog er min cpu heller ikke overclocket. Men nu spiller jeg ikke så meget så jeg er ikke til stor hjælp. Men Cod4, unreal trækker den flydenden. uden problemer.

• har hørt de ikke kan lide AA særlig godt.....sikkert bare en ordentlig driver den mangler .

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Det har du ret i. AA x8 i crysis med alt andet på high uha så lagger den

• Utroligt kort. Det performer jo MEGET mere end 9800GTX som der er poppet frem forskellige steder. ATI har imo lavet et killer kort her

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

• Nej, alt...som det ser ud nu ihvertfald

Rettet en gang, sidst af Søndergård ().

Oprindeligt indlæg af Søndergård
    Nej, alt...som det ser ud nu ihvertfald

Ja dog vil jeg lige i nvidia's (og lidt i ATI's) forsvar sige at driverne ikke er ordentlige endnu...

Oprindeligt indlæg af Svan

Ja dog vil jeg lige i nvidia's (og lidt i ATI's) forsvar sige at driverne ikke er ordentlige endnu...

True, men eftersom et 9800GTX i bund og grund bare er et overclocket 8800GTS512 så tvivler jeg på driverne kan blive meget bedre..

Oprindeligt indlæg af Søndergård

True, men eftersom et 9800GTX i bund og grund bare er et overclocket 8800GTS512 så tvivler jeg på driverne kan blive meget bedre..

I know, men altså alligevel tror det bliver nogenlunde lige, men hvis 9800GX2 etc. ender i det prisniveau de har snakket om bliver de umiddelbart meget uinteressante... :)

• Joh, men selv om det er lige synes jeg stadig det er skuffende for et 9800GTX. GTX forpligter :)
    Hvad er det med priser? Bliver det billigt :P ?

• Af hvad jeg ved så kommer gx2'eren til at koste omkring 4000++