Kom så tweakere kan vi få nogen flere resultater med dette kort `? eller er jeg den eneste på tweak der ejer det
HD38070x2
-
-
Oprindeligt indlæg af Artisan
3.87 @Cpu og intet oc på grafikkort. 19105 3dmark 06.Fuck en nice score artisan :hb:
-
HEHe, kortet er ikke noget specielt hvis man ikke oc'er sin Cpu. Ved standart clock scorer kortet kun omkring 14k. Men ligeså snart man clocker cpu'en så bliver kortet vildt.
-
Oprindeligt indlæg af Artisan
Kom så tweakere kan vi få nogen flere resultater med dette kort `? eller er jeg den eneste på tweak der ejer detHar et i en af mine comps. den kører dog ikke...
-
udover benchmarks kan vi så ikke få lidt info om virkelig ydelse i diverse spil..for at se om de kan udnytte de 2 gpuer....
-
Oprindeligt indlæg af Fragman
udover benchmarks kan vi så ikke få lidt info om virkelig ydelse i diverse spil..for at se om de kan udnytte de 2 gpuer....Ej nu holder du altså op, kortet er jo kun købt til 3dmark
Men crysis med alt på high kan den godt med lidt laaaag. Dog er min cpu heller ikke overclocket. Men nu spiller jeg ikke så meget så jeg er ikke til stor hjælp. Men Cod4, unreal trækker den flydenden. uden problemer.
-
har hørt de ikke kan lide AA særlig godt.....sikkert bare en ordentlig driver den mangler .
-
Det har du ret i. AA x8 i crysis med alt andet på high uha så lagger den
-
Utroligt kort. Det performer jo MEGET mere end 9800GTX som der er poppet frem forskellige steder. ATI har imo lavet et killer kort her
-
i 3dmark06 ja?
-
Nej, alt...som det ser ud nu ihvertfald
-
Oprindeligt indlæg af Søndergård
Nej, alt...som det ser ud nu ihvertfaldJa dog vil jeg lige i nvidia's (og lidt i ATI's) forsvar sige at driverne ikke er ordentlige endnu...
-
Oprindeligt indlæg af Svan
Ja dog vil jeg lige i nvidia's (og lidt i ATI's) forsvar sige at driverne ikke er ordentlige endnu...
True, men eftersom et 9800GTX i bund og grund bare er et overclocket 8800GTS512 så tvivler jeg på driverne kan blive meget bedre..
-
Oprindeligt indlæg af Søndergård
True, men eftersom et 9800GTX i bund og grund bare er et overclocket 8800GTS512 så tvivler jeg på driverne kan blive meget bedre..
I know, men altså alligevel tror det bliver nogenlunde lige, men hvis 9800GX2 etc. ender i det prisniveau de har snakket om bliver de umiddelbart meget uinteressante...
-
Joh, men selv om det er lige synes jeg stadig det er skuffende for et 9800GTX. GTX forpligter
Hvad er det med priser? Bliver det billigt?
-
Af hvad jeg ved så kommer gx2'eren til at koste omkring 4000++