S: Iphones 8 + 16 gb

  • Apple iPhone, UNLOCKED, Version 1.1.3, Helt ny i ubrudt emballage.
    DER SKAL IKKE KLIPPES I DIT SIMKORT!!!!
    Med danske menuer samt dansk tastatur. Er helt klar til brug!
    Ingen bytte handel.
    Prisen er fast og kan ikke forhandles med. Lavere bud ignoreres.


    Spørg gerne



    HBO for 8GB = 4000 kr, og 16GB = 5000 kr
    Kan afhentes 5000 Odense eller sendes mod betaling på 50 DKK og pengene inden pr bankoverførsel.



    SLUTTER NU PÅ SØNDAG K 16.00

  • Kvitering?

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB
    WOW!! Der er eddermanme en der sidder og skummer fløden..


    Kan du forklare hvorfor de skal koste dobbelt op fra nyprisen?


    Prisen er lidt høj, men ikke unfair.. Tænker man på besvær med at købe i usa, told, mons, unlock så prisen ok

  • Var nu ikke et diskutionsforum :) Men kan oplyse at de koster 6400 ved danske forhandlere for 8 gb modellen og told osv faktisk ikke er gratis.


    8 gb modellen koster normalt 4500-6000 på f.eks dba og mange tager endda 5000 brugt


    Så hvis du ikke selv vil sælge dem billiere så smut ;)


    for til 3000 vil jeg da også gerne købe en stak


    #3 De er købt i US da vi var en stak drenge der ville have en så jeg bestilte bare hjem og solgte til vennerne, dette er dem jeg har tilbage - 2 stk af hver

  • hehe.. kan ringe over til familien der over og få en ny hjem til 2400,- låse den op selv (gratis,) ligge Dk på den (gratis) for en 8GB...


    Så dine priser er nu lidt høje... hvad mon jeg kan få for min med 1.0.2 software på så hehe...


    Ville gerne købe din 16gb.. men vil byde dig 3000

  • Nu er dine så importeret ulovligt ;) kan oplyse dig at den ender på omkring de 3600 med porto, moms og told.


    mener told var 15% - moms 25% og transport omkring 150/stk så kan du jo selv regne og en 16gb version koster omkring 1/4 del mere.


    sælger dem skam ikke il priser langt under hvad jeg selv har givet fordi andre impoterer noget ulovligt :)


    Kunne også selv få dem sendt her hjem gennem nogle jeg kender i US i en Container hvor jeg så hverkn skulle betale told, moms eller transport over atlanten. Men derfor gør jeg det ikke.


  • Mit er skam ikke ulovligt..


    for du kan kun købe dem i butikkerne der over hvis du har Amerikansk Pas.. såå... ved ikke om dit er lovligt ;)


    Eller bare købt på Ebay


    så vidt jeg ved så kan de ikke tag moms for Mobiltelefoner, så vidt jeg har fået afvide... og told er da kun 12%??


  • Omvendt læste jeg lige, der er der er ikke told på elektronik, men moms. Så det 25% oveni, men dertil kommer der ca. 250 i gebyrer til post.dk for at tjekke det, så altå i alt skal man regne med ca. 450-475 for mobilen(8gb, 16 er 500-600 på ebay) 50-75 i fragt og 25% moms dvs. ca. 2900-3900 for mobilen afhænig af størrelse og held.

  • Utroligt folk ikke kan oprette en salgstråd uden de skal belemres med sådan en gang snik snak.
    Lad dog manden ha sin tråd i fred - hans vare er jo fuld lovlig og vilkår for salg er oplyst, at folk er uenige om hvad de skal koste eller en har fætter der kan det ene eller det andet - rager jo ikke sælger eller os andre ! :offtopic:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dude1992
    Du må gerne uddybe, fik det nemlig bare afvide og tænkte ikke mere over det.


    Havde også selv hørt at der ingen garenti skulle være på



    Jeg kan sige dig det på en lettere måde. Apple er ikke dumme, så selvom du har kvitteringen fra butikken i USA er de altså ikke dummere end, hvis du sender den til reperation fra Danmark af ved d godt, at den er unlocked for, hvem køber en iPhone i Danmark for ikke at bruge den? Og hvad er eneste mulighed for at bruge den? Det er at unlocke den da den ikke er udgivet i DK endnu.