Genoptrykning af Muhammed tegninger


  • Husk også at tælle de menneskelig "sacrifise" og alle de mennesker som er blevet brændt af pga de er blevet anklaget for at være hekse, og " The Inquisition ".



    Af ren nysgerrighed hvorfor vælger du WW2 som tilfælde er nysgerrig :)


  • Uden at vide det præcist siger min ret afskallede intelligens at det bare var for at give et eksempel på at Fragman ikke helt havde ret i at religion er den største dræber på vor grønne jord :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultztheman


    Husk også at tælle de menneskelig "sacrifise" og alle de mennesker som er blevet brændt af pga de er blevet anklaget for at være hekse, og " The Inquisition ".



    Af ren nysgerrighed hvorfor vælger du WW2 som tilfælde er nysgerrig :)[/quote]


    Object har svaret på spørgsmålet.


    Når jeg kalder politik den største dræber, så husk også alle de ofre vi ikke hører om. Stammer i det Nordlige Burma (en streng regering = politik), Kina (som helhed), Nordkorea. (Og jeg kan komme på et dusin mere..)


    Religion har før i tiden været brugt af div. konger osv. som undskyldning for at opføre sig tåbeligt (ikke at selve trosretningen er synderen), idag bruger alverdens ledere bare politik.


    Det er slet ikke trosretninger/politiske ideologier, der er synderen - Det er menneskerne med magten og det er så sandelig både politik/religion, de undertiden bruger som undskyldning for deres vanvittige opførsel.


    Det er dog endnu mere sørgeligt, at problemet til en vis grad eksisterer idag, da folk burde vide bedre nu. I middelalderen kunne folk hverken læse/skrive/regne og var derfor, forståeligt nok, lettere at narre. Vi burde vide bedre idag..

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

    Rettet en gang, sidst af chili ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Object


    Uden at vide det præcist siger min ret afskallede intelligens at det bare var for at give et eksempel på at Fragman ikke helt havde ret i at religion er den største dræber på vor grønne jord :)


    kan så kun være enig med dig mht din intelligens, for udryddelsen af jøderne var pga religion og har intet med racisme at gøre.....selvom det stadig bare var en undskyldning for at komme af med en befolkningsgruppe der havde store værdier og som måske kunne have modarbejdet ham... men jødedommen er en religion ikke en race...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa
    Hvem har ret?


    Jeg vil mene det er os - danskerne.
    Selvom det kun bliver trykt for pengenes og provokationens skyld, kan jeg faktisk ikke se problemet i det. Jeg kan se et problem i der bliver hængt børn i Iran, at der er al-Queida der hverver små børn som selvmordsbombere og bruger religionen islam for at få dem til at udføre hate crimes.


    Print de tegninger.. Lav flere - jeg bidrager gerne med en.. Jeg synes enddog den der ugentlige foto tråd vi har - ja, næste uge lad dog emnet være "Profeten Mohammad".. Eller Jesus, eller Buddha eller... Allesammen - så kan vi se hvem der bliver sure over hvad.. Provokation for provokationens skyld.


    Meget enig!


    De kan brokke sig så meget de vil, bare de gør det i deres eget land? Hvis det var os, som var i deres sted ville vil blive stenet ihjel.

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Awokeneyes


    Meget enig!


    De kan brokke sig så meget de vil, bare de gør det i deres eget land? Hvis det var os, som var i deres sted ville vil blive stenet ihjel.


    hvorfor fokuserer de heller ikke på grunden til de tegninger blev tegnet til at starte med. der var en særdeles spændende artikel, og der var en grund til tegningerne blev lavet som de var.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Dem der flipper ud over den skide tegning er en flok brokkerøve der ikke har noget at have det i, men som bare har fundet en dårlig undskyldning til at opføre sig som en flok aber med hundegalskab. Det er ikke en opførsel man ville se blandt intelligente civiliseret mennesker.



    " The degree of civilization in a society can be judged by entering its prisons. "
    -- Fyodor Dostoevsky


    [Blocked Image: http://www.quickrob.com/political/Cartoons/Muhammed_Annette_Carlsen_Jyllands-Posten_Cartoons.jpg]