Ja som der står nævnt hvad ser i og glor på lige nu?????
Selv glor jeg på drengerøvsfilmen over dem alle, The Fast and The Furious 1.....VROOOOMMMM VROOOOMMM VROOOOOOOOOOMMMM
Ja som der står nævnt hvad ser i og glor på lige nu?????
Selv glor jeg på drengerøvsfilmen over dem alle, The Fast and The Furious 1.....VROOOOMMMM VROOOOMMM VROOOOOOOOOOMMMM
Skal til at se Scarface.. Så lige SW Episode I her i morges.
Sig mig hvorfor har du nu ikke smidt denne tråd i Film og Musik når vi endelig har fået et forum til det ?
Anyway - Vil nok glo Bad Boys iaften - har ikke fået taget mig sammen til at se 1eren endnu. Og det var jo nok en smart idé før man skulle se 2eren
Lige nu er nok så meget sagt, men var i Imperial og se Kill Bill i går aftes, og gud fader hvor var den dog elendig... det må nok være en top3 af de mest elendige film, jeg nogensinde har set, og så brugte jeg 85 kr. på den - katastrofalt, men så var det godt de viste Runaway Jury som premiere suprise en halv time efter, og om den har jeg ikke meget negativt at sige.
QuoteOriginally posted by Daniel | Oc-central.dk
Skal til at se Scarface..Så lige SW Episode I her i morges.
Scarface... Feeeed film. Tror det er netop den, Vice City er bygget over. Bare tjek strandpromenaden. Det ligner 100%. Natklubben, musikken, det hele.
Forresten. Har lige set CKY4, hvis man da kan kalde det en film.
QuoteOriginally posted by DarkhorZe
Sig mig hvorfor har du nu ikke smidt denne tråd i Film og Musik når vi endelig har fået et forum til det ?
Anyway - Vil nok glo Bad Boys iaften - har ikke fået taget mig sammen til at se 1eren endnu. Og det var jo nok en smart idé før man skulle se 2eren
DOH me so træt me love you long time....Øhhhh
Det jeg ville sige er at jeg helt havde glemt det med det nye forum
har set, The Client, Old School, Bulletproof Monk, Phonebooth, Stealing Harvard og The Majestic i den her weekend og i aften ska jeg se flere film sammen med nogen veninder
QuoteOriginally posted by OriGiN
har set, The Client, Old School, Bulletproof Monk, Phonebooth, Stealing Harvard og The Majestic i den her weekendog i aften ska jeg se flere film sammen med nogen veninder
YEAH helt sikkert pr0n film, til og varme op med
Smider Juice på lige om lidt Fed ghetto film med TuPac
american pie 2 på canal+
Har lige smidt "Pirates Of The Caribbean" på da jeg syntes det er lang tid siden jeg har set den...
Nå, men jeg tøffer.... Hav en god uge...
Vaya con dios...
QuoteOriginally posted by GrillRotten
Har lige smidt "Pirates Of The Caribbean" på da jeg syntes det er lang tid siden jeg har set den...
Nå, men jeg tøffer.... Hav en god uge...
Vaya con dios...
den er da vist ikke udkommet endnu
QuoteOriginally posted by Alaza
Lige nu er nok så meget sagt, men var i Imperial og se Kill Bill i går aftes, og gud fader hvor var den dog elendig... det må nok være en top3 af de mest elendige film, jeg nogensinde har set, og så brugte jeg 85 kr. på den - katastrofalt, men så var det godt de viste Runaway Jury som premiere suprise en halv time efter, og om den har jeg ikke meget negativt at sige.
Heh. Jeg var også inde og se Runaway Jury til premiere surprise, vi sad ellers og var helt nervøse for at det var den der sø-film med russel crow Den ser fandme nedern ud. Nåh men det var det jo ikke, og runaway jury var en fed film synes jeg
QuoteOriginally posted by OriGiN
har set, The Client, Old School, Bulletproof Monk, Phonebooth, Stealing Harvard og The Majestic i den her weekendog i aften ska jeg se flere film sammen med nogen veninder
Hold da helt kæft mand. Du ser flere film på en weekend end jeg ser på en måned.....
Sikkert fint nok, men jeg har jo også lige et par unger der skal ses til osv.
Men konen og jeg så lige A Bronx Thale i lørdags og den var ret fed....
QuoteOriginally posted by Bauner
Hold da helt kæft mand. Du ser flere film på en weekend end jeg ser på en måned.....
Sikkert fint nok, men jeg har jo også lige et par unger der skal ses til osv.![]()
Den er også super-fed
QuoteOriginally posted by Bauner
Sikkert fint nok, men jeg har jo også lige et par unger der skal ses til osv.![]()
hehe Film er mit liv
Nej det var fordi om lørdagen var det store stener dag
Mig og en ven havde været i byen, så vi sad bare og så hele film hele dagen ..
Sidder ikke og ser nogen film lige nu, men tror jeg vil se The Contract i aften hvis jeg har tid tilovers efter lektier
Uhh iaften står den på hele 2 gode film. I tv kommer der The Sphere, og så var jeg lige inde og leje Basic med Travolta og Sam Jackson... Det skal nok blive fed..
QuoteOriginally posted by Daniel | Oc-central.dk
Basic med Travolta og Sam Jackson... Det skal nok blive fed..
Den er genial!