Uge #6: Fastelavn / Fest

  • Ugens emne må tolkes som man har lyst, og det burde give ret frie rammer, så bare ud/ind og skyd!




    Nå ja :)) Og så naturligvis den sædvanlige smøre:



    Tænk over hvad i gerne vil opnå inden i går ud og fotograferer !!



    Husk nu reglerne også selvom jeg ikke har skrevet det i mega neon grøn :boxing:


    REGLERNE HUSK DEM NU


    Max 800x600px


    EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs Theis' blog)


    Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size


    Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører


    Kun et billede pr. person i hele tråden, post kun det billede du deltager med



    Ugens opgave uge 6: Fastelavn / Fest






    Jeg har modtaget nogle forslag til fotoemner, og det er godt at se. Nogen er bredere end andre, og nogen har vi haft før, men hvis Mikkel og jeg er enige i, at de er ligeså gode som personen der har foreslået det, så skal vi nok komme omkring dem, så bliv endelig ved med at foreslå ;)

  • Denne her er lidt svær, hvis der menes Fastelavnsfest.


    Billederne skal i følge reglerne tages i denne uge og Fastelavn var i går - altså i sidste uge. Hvis der menes Fastelavn og/eller bare Fest i almindelighed bliver det naturligvis lidt nemmere. Alligevel ikke helt nemt hvis ikke man fester hver uge.


    Jeg bliver nød til at melde pas denne gang.


    (Jeg ved godt at på mange skoler holdes der først Fastelavn i dag, men en dag til ugens emne er bare ikke i orden)

    AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G

  • Hvis det var fastelavnsfest der var ment, så havde der stået det ;)


    Vi er godt klar over, at det var fastelavn i går, og selvom det kun er i dag man de fleste steder har mulighed for at se børn rende udklædte rundt, så er der stadig masser af andre muligheder i emnet.


    Man kan godt symbolisere fastelavn eller fest på andre måder end med udklædte børn eller fulde mennesker - hvis man altså tænker sig om, og der er forhåbentlig heller ikke nogen der gider se på x antal billeder med fulde folk :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Hvis det var fastelavnsfest der var ment, så havde der stået det ;)


    Vi er godt klar over, at det var fastelavn i går, og selvom det kun er i dag man de fleste steder har mulighed for at se børn rende udklædte rundt, så er der stadig masser af andre muligheder i emnet.


    Man kan godt symbolisere fastelavn eller fest på andre måder end med udklædte børn eller fulde mennesker - hvis man altså tænker sig om, og der er forhåbentlig heller ikke nogen der gider se på x antal billeder med fulde folk :D


    Fair nok, emnerne skal naturligvis heller ikke passe mig hver uge.

    AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lahnet
    Fair nok, emnerne skal naturligvis heller ikke passe mig hver uge.


    Vi går selvfølgelig efter, at det passer så mange som muligt, og det er bl.a. derfor vi gerne vil lytte til forslag fra de brugere der deltager i de her tråde, da de jo ligesom er ret kedelige hvis der ikke er nogen der gider være med ;)


    Vi prøver at gøre emnerne så brede som muligt, så der er frie hænder til at være kreativ, men det lykkedes selvfølgelig heller ikke altid for os 100%.

  • jeg tror sq ikke rigtig jeg kommer med noget bud på denne uge... da dette emne ville ha passet beder i sidste uge...


    for så skulle det være fordi man skal til fest i weekenden at man kan tag et billede af fulde mennekser.. men det kan du jo også på glows og dkbn... såå...


    hvis jeg flader over en unge der er klædt ud (som jeg er 99% sikker på jeg ikke gør ) så kommer jeg nok ikke med noget billede...


    det ville jo ha passet godt til Søndag aften med SuperBowl... men ja ;)