S/V: mo-ra 2 core samt 1KW galaxy

  • mo-ra 2 core sælges, er ca 1 år og 3 månder gammel med kvitt. 100% ok og har lige kørt en rens på systemet.



    enermax galaxy 1000W vurderes er 1 år gammel orginal kasse alle kabler er med og selvfølig kvit..


    hvad vil i skyde på man kan få for dette hver især.. sælger på grund af planer om at udbygge med tec elemeter og diverse ting er droppet, så total overkill til mit system..


    :cheers:


    denne overgang som er hjemmelavet kan sælges med som muliggøre montering af 250 mm blæser
    [Blocked Image: http://img519.imageshack.us/img519/7868/processer001rq3.th.jpg]
    [Blocked Image: http://img519.imageshack.us/img519/5467/processer005hq4.th.jpg]
    [Blocked Image: http://img519.imageshack.us/img519/4983/pict0111tv1.th.jpg]
    [Blocked Image: http://img507.imageshack.us/img507/4707/pict0068wa2.th.jpg]

    E8500 E0
    Gigabyte EP45T-UD3R
    OCZ 1600 Mhz
    30 GB OCZ vertex
    1 TB samsung F1
    Sapphire HD4850
    enermax infiniti 650W

    Rettet 5 gange, sidst af Fmp ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lace
    Hvad siger du til at lave en lile bytte handel? Jeg har en 630W PowerViking eller en RaptorX 450W + nogen $ til dig.


    sory men ikke godt nok.. skal være modulær psu, og leder mere efter noget helt lydløst, pastiv eller måske vandkølet. :9xo


    carsten bare ok :cheers:
    hvis det kunne være noget kunne det måske også komme på tale at sælge helle kabinette med trippel radiator i toppen og radiator på siden. hele kabinette er lydisoleret.. hvis det var noget

    E8500 E0
    Gigabyte EP45T-UD3R
    OCZ 1600 Mhz
    30 GB OCZ vertex
    1 TB samsung F1
    Sapphire HD4850
    enermax infiniti 650W

    Rettet 2 gange, sidst af Fmp ().

  • Bare ok...det var da et forsøg værd...hehe. Jeg er sq ikke så hård til det der med priser på brugt hardware, men hvad havde du forestillet dig i cool cash for psu'en?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lace
    Bare ok...det var da et forsøg værd...hehe. Jeg er sq ikke så hård til det der med priser på brugt hardware, men hvad havde du forestillet dig i cool cash for psu'en?


    ved det ikke helt derfor jeg spørger om en vurdering, vil heller ikke sælge før jeg har en anden. elller hvis der kommmer et atraktivt bytte handle( lydløs psu på min 500-600 W).. men vil tror 1200+

    E8500 E0
    Gigabyte EP45T-UD3R
    OCZ 1600 Mhz
    30 GB OCZ vertex
    1 TB samsung F1
    Sapphire HD4850
    enermax infiniti 650W

  • Fmp:


    Jeg har selv et kabinet magen til dit, bare mit er sort.


    Men den skal hænge på væggen udenfor så det ikke har noget at sige hvad rum temperatur er :hb:


    Har Zalman nu men ville gerne prøve noget mere optimalt, så det ville kun være mo-ra jeg ville være int i og måske pumpen alt efter hvilken det er du bruger.

  • har Laing DDC - 1Plus (18W). men er ikke til salg, søger dermod en mere da vil til at køre et paralelt setup.. har fået finger i en radiator på 3+ liter, så kunne nok godt bruge lidt mere skub i systemet, og herved ar den lille mo-ra blevet overflødig. :T

    E8500 E0
    Gigabyte EP45T-UD3R
    OCZ 1600 Mhz
    30 GB OCZ vertex
    1 TB samsung F1
    Sapphire HD4850
    enermax infiniti 650W

  • ville være interesert i en Enermax Infiniti Series 620W-720AW måske en LIBERTY 620W

    E8500 E0
    Gigabyte EP45T-UD3R
    OCZ 1600 Mhz
    30 GB OCZ vertex
    1 TB samsung F1
    Sapphire HD4850
    enermax infiniti 650W

    Rettet 2 gange, sidst af Fmp ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB
    Hvor meget for rad'en samt glasfiber shroud'en?


    350 for radiator og 50 for glasfiber til at starete på, er køber betaler porto.. så 400 kr

    E8500 E0
    Gigabyte EP45T-UD3R
    OCZ 1600 Mhz
    30 GB OCZ vertex
    1 TB samsung F1
    Sapphire HD4850
    enermax infiniti 650W

    Rettet en gang, sidst af Fmp ().

  • Hmm, hvor i landet befinder tingene sig..?


    Sådanne 25cm fan, kan du ikke lige se hvor mange W den anvender? Lidt itvivl om jeg kan sætte den til min fanbus... Mere om jeg skal hoppe på inkl. eller excl. shroud.

  • står ikke på den.. men den følger heller ikke med, den høre til kabinette, så det skal i selv ud at anskaffe jer,,

    E8500 E0
    Gigabyte EP45T-UD3R
    OCZ 1600 Mhz
    30 GB OCZ vertex
    1 TB samsung F1
    Sapphire HD4850
    enermax infiniti 650W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fmp
    står ikke på den.. men den følger heller ikke med, den høre til kabinette, så det skal i selv ud at anskaffe jer,,


    Regnede jeg heller ikke med, var nu mere om jeg skulle lade den være passivt kølet hvorfor shroud blev overflødig...


    Hvor i landet befinder radiatoren sig?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BP#1


    Regnede jeg heller ikke med, var nu mere om jeg skulle lade den være passivt kølet hvorfor shroud blev overflødig...


    Hvor i landet befinder radiatoren sig?


    befinder sig i horsens....


    virked kanon da jeg havde den på.. har fået fat i en meget støre radiator end mo-raen, så derfor har jeg ikke brug for den mere.. den jeg har nu svare nok til fire fem mo-ra... 8o


    #TheOriginalTB#
    er noteret...


    #Crazed#
    kun i en bytte handel for Enermax Infiniti Series 620W-720AW måske en LIBERTY 620W.. eller søger jeg kun en vurdering, for derefter at købe en psu og først når jeg har den hjemme, vil den blive sat til salg.. højest når jeg har bestilt en ny en og den er på lager... :9xo

    E8500 E0
    Gigabyte EP45T-UD3R
    OCZ 1600 Mhz
    30 GB OCZ vertex
    1 TB samsung F1
    Sapphire HD4850
    enermax infiniti 650W

  • skal vi sige fredag kl 12..


    slå til pris rdiator + overgangsstykke til 250 mm blæser 450 kr..

    E8500 E0
    Gigabyte EP45T-UD3R
    OCZ 1600 Mhz
    30 GB OCZ vertex
    1 TB samsung F1
    Sapphire HD4850
    enermax infiniti 650W