Det hjælp jeg har fået før dette indlæg virkede ikke. Jeg fik af vide at jeg skulle slå mit tastatur til at slå num lock til ved hdd bootup i bios. Det gjorde det også, men når windows log on vinduet er der slår min computer det bare fra og så skal jeg jo til at slå num lock til igen for at bruge num pad. Hjælp mig please med mit problem. Jeg har ikke Windows XP Professional, men derimod Home versionen. Hjælp please.

Windows xp - num lock til før log on?
-
-
-
Min husker status på numlock for sidste nedlukning, ligegyldigt om min numlock er slået til eller fra under boot.
-
Oprindeligt indlæg af lga1993
Det hjælp jeg har fået før dette indlæg virkede ikke. Jeg fik af vide at jeg skulle slå mit tastatur til at slå num lock til ved hdd bootup i bios. Det gjorde det også, men når windows log on vinduet er der slår min computer det bare fra og så skal jeg jo til at slå num lock til igen for at bruge num pad. Hjælp mig please med mit problem. Jeg har ikke Windows XP Professional, men derimod Home versionen. Hjælp please.Velkommen til Tweak.
Jeg vil lige bede dig om at mindske din signatur's højde, så den fylder max 150 pixels.
-
Øh. Hvor ligger Regedt32.exe og jeg har windows xp home så ved ikke lige om den vil?
Skal nok mindske signatur. -
Ved ikke lige hvorfor Microsoft skriver Regedit32, men du skal bare åbne "kør" og skriv regedit så kommer du ind i registreringsdatabasen
-
Der er flere måder at løse problemet på...
1 bruger uden password, så burden den bare logge automatisk ind..
Ellers har jeg også selv rodet med det, ved godt det her lyder dumt, men hver gang jeg har startet computeren op ved logon, har jeg slået numpad til, og efter noget tid var den automatisk slået til.. Aner ikke hvordan, men har virket de 3 gange jeg har reinstalleret med flere brugere.