hey, jeg er udlært her til den 31 /1 og kan ikke rigtigt fortsætte da jeg ikke kan holde til det i min skulder, jeg skal læse vider som maskinmester til aug så skal lige have tiden til at gå med et eller andet i
de 7 måneder, har i evt nogle forslag ? skal ikke være noget fysisk hårdt..

nyt arbejde men hvad ?
-
-
Hvad kan du?
-
tja, nok letter at sig hva jeg ikke kan, kan ikke løft tunge ting og sådan..
-
Oprindeligt indlæg af NiEn
tja, nok letter at sig hva jeg ikke kan, kan ikke løft tunge ting og sådan..Du må jo have nogle kompetencer af en eller anden slags
-
Oprindeligt indlæg af Burger
Du må jo have nogle kompetencer af en eller anden slags
tja, jeg er jo udlært rustfast smed. og har ikke rigtigt lyst til at fortsætte pga af min skulder og det er blevet lidt kedeligt at arbejde med det.
har godt nok tænkt på at køre pakker og brev det er et stille og roligt job, men vel ikke noget der er penge i ?
-
Tror ikke du får noget job som vare i 7mdr., som der er mange penge i.
Som du selv siger, er det at køre ud med pakker et temmelig roligt job.
-Virker i hvert fald sådan på dem som kommer ud med pakker her oppe. -
Oprindeligt indlæg af urbananen
Tror ikke du får noget job som vare i 7mdr., som der er mange penge i.
Som du selv siger, er det at køre ud med pakker et temmelig roligt job.
-Virker i hvert fald sådan på dem som kommer ud med pakker her oppe.Så er det jo bare et spørgsmål om hvor tungt tunge løft dækker over. Der bliver da i hvert fald fragtet pakker op til 20 kg med f.eks. Post Danmark.
-
Så er det jo bare et spørgsmål om hvor tungt tunge løft dækker over. Der bliver da i hvert fald fragtet pakker op til 20 kg med f.eks. Post Danmark.
Det er jo bare at skrive en seddel når han kommer retur fra turen. Lader til at være en udbredt taktik for pakkeposten i KBH. -
Så er det jo bare et spørgsmål om hvor tungt tunge løft dækker over. Der bliver da i hvert fald fragtet pakker op til 20 kg med f.eks. Post Danmark.
Det er jo heldigvis ikke alle pakker der vejer så meget. Og 20kg. er da også til at have med at gøre ville jeg mene.
-
Oprindeligt indlæg af NiEn
hey, jeg er udlært her til den 31 /1 og kan ikke rigtigt fortsætte da jeg ikke kan holde til det i min skulder, jeg skal læse vider som maskinmester til aug så skal lige have tiden til at gå med et eller andet i
de 7 måneder, har i evt nogle forslag ? skal ikke være noget fysisk hårdt..McD
-
Jeg har nu hørt man tjener et ganske acceptabelt beløb på at trille ud med pakker. I hvert fald hvis det er tidligt og ude på bøh-landet. Har selv overvejet at søge ind indtil jeg skal i uddannelse til sommer.