Oprindeligt indlæg af BUGz
    Downloade PS3 spil til mellem 40-80kr ??? du drømmer

og hvor skulle man så gøre af spillet når det er dl ?

Tror jeg ved mere end dig så, for hvis du nu havde været udenfor en dør og havde prøvet sådan en tingest som hedder PS3 og havde logget ind på noget der hedder PLAYSTATION STORE så ville du vide at man kan hente spil der og gemme den på sådan en der hedder en HARDDISK som der sidder i computere, men også en PS3 (som jeg foruden kan fortælle står for Playstation)

desuden kan jeg tilføje at sådan harddisk den kan man gemme ting på, f.eks. spil osv. dvs. at man kan downloade og så ligger de der hver gang man tænder maskinen.. smart ik?

inden du begynder at være nedladende overfor andre så tag lige at sætte dig ind i tingene!

og sorry for det grimme sprog, er bare træt af mænd der dømmer kvinder bare fordi de ikke er tomhjernet!!!!

Antec Nine Hundred
    Asus P5K3/DELUXE/WIFI-AP, Intel P35
    Asus EN8800GTS (når bundkort understøtter det så 2 styks)
    Kingston DDR3-1066, 2x1024MB (snart 4 gb)
    Intel Core 2 Quad Q6600
    WD 250GB

Samsung 22" 226BW, 2ms, 3000 : 1

Rettet en gang, sidst af Juvenaa ().

Oprindeligt indlæg af BUGz
    Downloade PS3 spil til mellem 40-80kr ??? du drømmer

og hvor skulle man så gøre af spillet når det er dl ?

Du er da vildt åndsvag at høre på.

Har du overhovedet prøvet at sidde med en PS3?

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af Berleburg

Du er da vildt åndsvag at høre på.

Har du overhovedet prøvet at sidde med en PS3?

Enig, og ja det ser ikke ud til personen har prøvet en PS3 overhovedet.

Juvenaa: Godt at se flere kvindfolk herinde :9xo Men du vinder helt sikkert mere ved at holde tonen afslappet og forklare det stille og roligt :) Så undgår vi også at det hele bliver en stor flaming tråd der ender med at blive lukket.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af JuiCe

Enig, og ja det ser ikke ud til personen har prøvet en PS3 overhovedet.

Juvenaa: Godt at se flere kvindfolk herinde :9xo Men du vinder helt sikkert mere ved at holde tonen afslappet og forklare det stille og roligt :) Så undgår vi også at det hele bliver en stor flaming tråd der ender med at blive lukket.

I know, sorry...

jeg er bare træt af at hele tiden forsvare at jeg ikke er dum som en dør bare fordi jeg er udstyret med et sæt bryster ;) :)) der er faktisk kvinder der ved noget om computer, biler og andre mandedominerende ting...

Antec Nine Hundred
    Intel Core 2 Quad Q6600
    WD 250GB

• Nu stopper I!

Enten finder I et pænere sprog frem eller også bliver tråden lukket, og I kan trække en advarsel jer der ikke kan finde ud af at tiltale hinanden på en ordentlig måde!

Det er OK at være uenige, men folk skal ikke tales ned til hverken pga. manglende viden, køn eller andet. Kan I ikke selv finde ud af det, må teamet jo hjælpe jer med det.

Der bliver ryddet kraftigt op i den her tråd, og det vil være en meget dårlig idé at fortsætte samme stil, eller quote det her indlæg.

Der er blevet slettet indlæg der principelt ikke var noget galt med, men da de enten har quoted eller er blevet quoted i de indlæg der skulle ud under alle omstændigheder, er de derfor blevet slettet for ikke at forvirre mere end de gavner.

• det begynder sq snart at ligne kiniske sensur tilstande

Juvenaa det var da ellers nogle sprøde agumenter du har hivet op at skoletasken - lol

en mainstreem PS3 har 40GB harddisk og spilne ligger på bluray skiver og fylder mellem 20-50GB, så er der sq ikke plads til meget mere ind 2 spil hvis den også skal bruges til det den er beregnet til - og at tro man kan downloade PS3 spil til 40-80kr pr. stk. bliver vel ikke meget mere naivt

hvor trækker man advarsler siger du :T kunne godt bruge en mere til samlingen

• Sjovt at jeg så har en PS3 med en del spil der er hentet hjem, og har stadig over 30 gb tilbage??? dvs. jeg har en super ps3 som er den eneste i verden med specielle specs? næææ bare en helt alm. 60 gb... og nej den kan ikke grille pølser eller lave en ostemad..

man kan faktisk godt pakke filer ned så de fylder mindre, det har sony åbenbart gjort.. men ja ja... prøv at køb en maskine og se...

jeg siger ikke at der kan være 500 spil, men der kan da godt ligge måske 10 spil på maskinen...

Antec Nine Hundred
    Intel Core 2 Quad Q6600
    WD 250GB

Rettet en gang, sidst af Juvenaa ().