Før postet billede ~ Efterbehandlet

  • Du kan godt lide de rammer :P Jeg må altså indrømme de ikker er for kønne.. Jeg ser ikke grunden til rammen i midten?


    Biledet er flot, hvis vi ser bort fra den ramme i midten.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af celfa
    Du kan godt lide de rammer :P Jeg må altså indrømme de ikker er for kønne.. Jeg ser ikke grunden til rammen i midten?


    Biledet er flot, hvis vi ser bort fra den ramme i midten.


    Ja jeg elsker de rammer. :clap:


    Synes såmen det pynter meget godt, men hver sin smag. ;)


    Btw, hvis du ikke har set den karrekter der er kommet på dit galleri ~ Sommerfugl7, så er det mig der har givet den top karrekter, super billede. :9xo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Btw, hvis du ikke har set den karrekter der er kommet på dit galleri ~ Sommerfugl7, så er det mig der har givet den top karrekter, super billede. :9xo


    Jo tak :) Det er et af de bedre skud. Skal snart tage nogle billeder der igen.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Kald mig doven men jeg trykker ikke på de links og derfor kan jeg heller ikke smide kommentar på billedet. Tror ikke jeg er den eneste der har det på den måde...

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Kald mig doven men jeg trykker ikke på de links og derfor kan jeg heller ikke smide kommentar på billedet. Tror ikke jeg er den eneste der har det på den måde...


    Jeg har det på samme måde når du linker til nyheder på din blog. Så er helt og aldeles enig.

  • Jeg må være hudløs ærlig og sige, at de rammer virkelig ødelægger det hele.


    Rene ramme uden 3d-effekter påsat i Photoshop, er som hovedregel langt kønnere, hvis du spørger mig.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Kald mig doven men jeg trykker ikke på de links og derfor kan jeg heller ikke smide kommentar på billedet. Tror ikke jeg er den eneste der har det på den måde...


    Det er jo altså ikke altid man syntes de, undskyld jeg siger det, sølle 800*600 man må vise i forumet er sit billede værdigt.
    Specielt hvis Henrik her har stået og arbejdet længe med sit setup samt efterbehandling og er stolt af sit arbejde, så sys jeg ærlig talt ikke man kan være bekendt og fyre sådan en comment der, herre gud er de 2-3 sek det tager og loade det billede så værdifulde ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ||TheiZ||


    Det er jo altså ikke altid man syntes de, undskyld jeg siger det, sølle 800*600 man må vise i forumet er sit billede værdigt.
    Specielt hvis Henrik her har stået og arbejdet længe med sit setup samt efterbehandling og er stolt af sit arbejde, så sys jeg ærlig talt ikke man kan være bekendt og fyre sådan en comment der, herre gud er de 2-3 sek det tager og loade det billede så værdifulde ?


    Ja, dette her billede er nok ved at være det sidste jeg poster herinde, af forskellige årsager.


    Trist - Trist.

  • Jeg bryder mig ikke om det... Udmærket billed, men jeg kan se ikke se hvad en ramme ekstra midt i det hele, skal gøre godt for. :)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Kald mig doven men jeg trykker ikke på de links og derfor kan jeg heller ikke smide kommentar på billedet. Tror ikke jeg er den eneste der har det på den måde...


    Nu er der jo kun ét billed, og hvis du ikke gider at trykke for at se billedet og kunne kommentere, er der vel heller ingen grund til at svare på tråden?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|


    Ja, dette her billede er nok ved at være det sidste jeg poster herinde, af forskellige årsager.


    Trist - Trist.


    Hvorfor dog det? Jeg kan supergodt lide dine billeder, og er sikker på at der er mange andre der godt kan! Dog giver jeg ikke så ofte en kommentar med på vejen, men det er nu mest fordi jeg føler mig uvidende indenfor foto og grafik og jeg ikke føler mit "Den er flot!" kommentar er særlig brugbar.
    Synes da bestemt ikke du skal stoppe med at poste dine billeder :cheers:


    Undskylder for offtopic.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|


    Ja, dette her billede er nok ved at være det sidste jeg poster herinde, af forskellige årsager.


    Trist - Trist.



    Hvorfor vil du ikke poste billeder herinde mere du er den bedste fotograf herinde(undskyld alle andre)synes bestemt ikke du skal stoppe.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|


    Ja, dette her billede er nok ved at være det sidste jeg poster herinde, af forskellige årsager.


    Trist - Trist.


    Dét mener du forhåbentlig ikke seriøst. Jeg er sikker på det ikke er pga. kritikken, som jeg er ret sikker på du kan håndtere.
    Jeg er vild med dine billeder, så skuf mig ikke.

  • Quote

    Det er jo altså ikke altid man syntes de, undskyld jeg siger det, sølle 800*600 man må vise i forumet er sit billede værdigt.
    Specielt hvis Henrik her har stået og arbejdet længe med sit setup samt efterbehandling og er stolt af sit arbejde, så sys jeg ærlig talt ikke man kan være bekendt og fyre sådan en comment der, herre gud er de 2-3 sek det tager og loade det billede så værdifulde ?


    Det syntes jeg jo er noget fis at sige. Jeg er hudløs ærlig og eneste grund til jeg siger det er at det kunne være en fordel for ham at lave hans billede om til 800x600 og vise de direkte i tråden. Folk er generelt dovne på nettet og det har ikke så meget med 2-3 sekunder at gøre. Fakta er bare at hvis billedet ikke er direkte i tråden bliver det ikke set så meget og derfor er chancen for kommentarer mindre.


    Jeg kan fint følge gerne at ville vise i højere opløsning, men det er bare ikke den bedste løsning hvis man vil have kommentarer på sit billede. Der er intet ondt i det jeg skriver, det er kun for at hjælpe.


    Quote

    Ja, dette her billede er nok ved at være det sidste jeg poster herinde, af forskellige årsager.


    Trist - Trist.


    Trist ja det må du da nok sige, håber da du vil ombestemme dig på det punkt.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Ja, dette her billede er nok ved at være det sidste jeg poster herinde, af forskellige årsager.


    Trist - Trist.


    Det kan du godt glemme alt om ! ;)

  • det man kunne gøre er jo at tage sine billeder og putte dem i tråden og sætte et [img]-tag til det inden i et [url]-tag. Jeg håber jeg giver mening.
    Men altså, hele billedet bliver vist, tweak resizer til 800x600, og hvis man klikker dem bliver de full-size.
    Så bestemmer man da helt klart selv hvad man vil se på.
    En anden mulighed kunne være at omskrive resize-funktionen så den kan slås helt fra, størrelsen kan ændres, eller man kan klikke et sted ved et givent billede og se fuldstørrelse.