Hej alle sammen
Jeg har et stor problem jeg har glemt mit administrator password til windows 2000 pro.
Er der nogle der kende et program der sladder om administrator passworded eller en metode til at få fadt i passworded
håber i kan hjælp mig
Player
Hej alle sammen
Jeg har et stor problem jeg har glemt mit administrator password til windows 2000 pro.
Er der nogle der kende et program der sladder om administrator passworded eller en metode til at få fadt i passworded
håber i kan hjælp mig
Player
Hmm.. Meget dumt... Du har ikke været så smart at lave en anden administrator bruger som du kan bruge?
Jeg har aldrig selv været ude for at glemme min kode, men umiddelbart vil jeg tro at formatering er den eneste løsning...
Gosh mand, hvis der var et program der umiddelbart sladrede om passwordet, så ville det jo gå grueligt galt, med mange de millioner af Windows maskiner der kører rundt omkring i verden.
QuoteOriginally posted by Lasse
Gosh mand, hvis der var et program der umiddelbart sladrede om passwordet, så ville det jo gå grueligt galt, med mange de millioner af Windows maskiner der kører rundt omkring i verden.
der skal sgu nok være et sted ![]()
jeg er ikke sikker på det her. men ret mig hvis jeg tager fejl. jeg mener at have hørt på et tidspunkt at man kunne slette admin password ved at sætte windows til at reparer sig selv via den automatiske konsol. og at der har været mange problemer med det da det så ligepludseligt var temmelig let at komme ind på en fremmed comp. men det var vist også noget med at det bliv fixet i en update.
QuoteOriginally posted by Bit Phreak
jeg er ikke sikker på det her. men ret mig hvis jeg tager fejl. jeg mener at have hørt på et tidspunkt at man kunne slette admin password ved at sætte windows til at reparer sig selv via den automatiske konsol. og at der har været mange problemer med det da det så ligepludseligt var temmelig let at komme ind på en fremmed comp. men det var vist også noget med at det bliv fixet i en update.
Det tror jeg næppe.
Det tror jeg næppe.
Heller ikke jeg... Man bliver nok nød til at formatere, når man nu - undskyld jeg siger det - har kvajet sig på den måde.. ![]()
Hm.. mener at nogle af mine venner startede den op i fejlsikret tilstand, og så var den væk?
Ved ikk om det virker, har aldrig selv prøvet..
Kiggede lige lidt på nettet og fandt dette.
Jeg ved ikke om det virker, men det ser fornuftigt ud.
Ifølge svaret fra Xeon er det ret simpelt.
Har lige downloadet en trial version af et password recovery program, men det virkede kun hvis passwords var med asteriks (når den viser de stjerner i stedet for password.)
Det tror jeg næppe.
øv - tænkte nok at det bare var mig der sov i timen der!
du kan jo altid rede indholdet
Boot fra den hér:
http://www.nttoolbox.com/public/tools/LinNT.zip
Eller hér: http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/bootdisk.html
format: c