Hey Tweak
Jeg høre jeres forslag til hunter spec. Hvor vil i bruge jeres talants points? Og hvorfor??
Beast Mastery
Marksmanship
Survival
Hey Tweak
Jeg høre jeres forslag til hunter spec. Hvor vil i bruge jeres talants points? Og hvorfor??
Beast Mastery
Marksmanship
Survival
Hvad skal du bruge den til?
Personligt foretrak jeg Marksmanship, men er siden gået over til Beast Mastery da man både kan Solo, PvP, og Raide med Beast Mastery, med nogle få tweak at talentpoints selvfølgelig
Survival fatter jeg nada af...
Hvad vil du med din hunter?
Hvis du vil lvle, så er beastmastery vejen frem.
helt klart beast
BM er både super godt til at lvl'e men også godt i raids, så det er nok det bedste
Den skal bare bruges til hurtig lvl. også lidt raids.
Men har besluttet at bruge BM. Har også lige fået fat i et lille svin som pet.
QuoteOprindeligt indlæg af recruit
BM er klart det bedste til at level. Men syntes selv at MM er det sjoveste...
Få dig en kat til BM. De laver 10% ekstra skade.
QuoteOprindeligt indlæg af Brtlsn
Få dig en kat til BM. De laver 10% ekstra skade.
Raptor har også +10% dmg, +3% armor, men så -5% health..
Ville selv ønske jeg havde haft en Boar på min lvl 29 anti-twink hunter.... 'Charge'
QuoteOprindeligt indlæg af Bllets
Raptor har også +10% dmg, +3% armor, men så -5% health..
Ville selv ønske jeg havde haft en Boar på min lvl 29 anti-twink hunter.... 'Charge'
Ja jeg synes også det er sjovt at spille med boar pga charge....
Nåede til lv 20 igår.....
Har brugt mine talents points sådan:
Ja jeg synes også det er sjovt at spille med boar pga charge....
Sjov > effektivitet
QuoteOprindeligt indlæg af Bllets
Sjov > effektivitet
Nemlig....
Er der noget specielt i mener man skal gå efter i BM??
Holder selv meget af det her build, som BM
http://www.wowhead.com/?talent=cxbGzggRiuZVVbRV
41/20/0 det build hunters kan lave mest dps med.
QuoteOprindeligt indlæg af Awokeneyes
Holder selv meget af det her build, som BM
http://www.wowhead.com/?talent=cxbGzggRiuZVVbRV
41/20/0 det build hunters kan lave mest dps med.
Undskyld mig men..what?
måske er det min wowhead der bugger, men på min skærm har du skippet både Serpent's Swiftness og TBW? 41/20/0 er, rigtigt nok, det bedste spec til at lave personlig dps med, men det typiske BM dps spec ser sådan her ud: http://www.wowhead.com/?talent=ctbM0gxRwuVoVVbRV
Lidt ændringer kan laves alt efter om man vil ofre personligt dps til fordel for ens group/raid (5/5 Imp Hunters Mark istedet for effiency)
(Undskyld, jeg er godt klar over at man selvfølgelig godt kan have andre specs, det var bare den måde du formulerede det på lød det som om du mente det var det bedste spec)
Mht til leveling vil jeg dog foreslå du sætter dine talent points i nogenlunde denne rækkefølge:
10-14: 5/5 Endurance Training
15-17: 3/3 Thick Hide
18-19: 2/5 Improved Aspect of The hawk
20-24: 5/5 Unleashed Fury
25-29: 5/5 Ferocity
30 : 1/1 Intimidation
31-32: 2/2 Bestial Discipline
33-34: 2/2 Spirit Bond
35-39: 5/5 Frenzy
40 : 1/1 Bestial Wrath
41-44: Frit valg mellem 5/5 imp hawk, 3/3 Ferocious Inspiration, 3/3 Catlike Reflexes, 2/2 Mend Pet, eller kombinationer af de forskellige
45-49: 5/5 Serpen't Swiftness
50 : 1/1 The Beast Within
51-55: 5/5 Lethal Shots
56-60: 5/5 Effiency
61 : 1/1 Aimed Shot
62-63: 2/2 Go for the Throat
64-65: 2/2 Rapid Killing
66-70: 5/5 Mortal Shots
Og gz med 70
Hvis speccet skal bruges til at raide med skal du dog nok overveje at respecce til det jeg linkede ovenover, eller hvis du virkelig vil raide, har tid til at skaffe gearet og lære shot rotations, specce survival
Du har også ret, Acetal.
Jeg har spillet BM hunter i 7-8 måneder nu og vil foreslå et build i stil med:
http://www.wowhead.com/?talent=cV0G0gxRquVoVxbRV
Nøgletalents:
Serpent's Swiftness + The Beast Within - De er uundværlige, og netop grunden til at BM kan lave meget dmg i raid.
Imp. Hunter's Mark - Den er god til at booste dit pets damage, men samtidig også din gruppe eller raids.
Go For The Throat er uundværlig.
Aimed Shot er uundværlig.
Mortal Shots er uundværlig hvis du skal lave seriøs damage.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Berleburg
Du har også ret, Acetal.
Jeg har spillet BM hunter i 7-8 måneder nu og vil foreslå et build i stil med:
http://www.wowhead.com/?talent=cV0G0gxRquVoVxbRV
Nøgletalents:
Serpent's Swiftness + The Beast Within - De er uundværlige, og netop grunden til at BM kan lave meget dmg i raid.
Imp. Hunter's Mark - Den er god til at booste dit pets damage, men samtidig også din gruppe eller raids.
Go For The Throat er uundværlig.
Aimed Shot er uundværlig.
Mortal Shots er uundværlig hvis du skal lave seriøs damage.
Er det til raid eller? Det jeg lavede et link til er et Raiding BM spec, og det jeg prøvede og forklare til var mht til leveling, da der er en del forskel på speccene til de to formål
Ja Imp. Hunters Mark er godt til at booste damage med, men for at levele foretrækker jeg personligt 10% reduced cost på alle spells (teknisk set 10% mana).
For raid kommer det an på om der er andre huntere der har Imp Hunters Mark, eller om man vil sacrifice lidt personlig damage over for raid buffs(mener jeg skrev det). Jeg valgte raid damage da jeg selv spillede, men nye huntere der starter med at raide skal måske vælge Effiency eller forberede sig på at skulle bruge Aspect of the Viper hvis ikke de får en shadow priest, eller chain drikker Fel Mana Potions
Det er raiding eller grouping spec.
Man har ikke rigtig behov for mana-preserving talents. Da jeg levelede havde jeg ingen downtime, og jeg havde talents i Imp. HM eller Imp. Concussive.
Kan ikke huske hvad lvl man for Viper Aspect, men det er jo så også en klar hjælpende hånd.
Om ikke andet, når man grinder normale mobs er det ikke vigtigt at konservere mana. Se bare hvordan mages gebærder sig.
Men hvis du er solo BM, så synes jeg du skal tage Imp. HM. Det er åbenlyst et BM talent, og udover at gavne din gruppe, som sagt, så gavner det i høj grad også dit pet.
Efficiency er fin nok, men som BM (senere) er det ikke dine shots der skal bruges så meget som det er din Steady Shot. Shots er til MM.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Berleburg
Det er raiding eller grouping spec.
Man har ikke rigtig behov for mana-preserving talents. Da jeg levelede havde jeg ingen downtime, og jeg havde talents i Imp. HM eller Imp. Concussive.
Kan ikke huske hvad lvl man for Viper Aspect, men det er jo så også en klar hjælpende hånd.
Om ikke andet, når man grinder normale mobs er det ikke vigtigt at konservere mana. Se bare hvordan mages gebærder sig.
Men hvis du er solo BM, så synes jeg du skal tage Imp. HM. Det er åbenlyst et BM talent, og udover at gavne din gruppe, som sagt, så gavner det i høj grad også dit pet.
Efficiency er fin nok, men som BM (senere) er det ikke dine shots der skal bruges så meget som det er din Steady Shot. Shots er til MM.
Som jeg sagde er det mit personlige valg til at lvle med
Visper Aspect er vidst 64, men hvis man har brug for det i raids syntes jeg personligt man bør specce effiency istedet, eftersom man så har mana problemer, i hvertfald frem til ssc og TK, da man mister alt for meget dps ved ikke at have Aspect of the Hawk oppe (længere rækker min raiding experience på min hunter ikke, blame efterskole). Som BM raider får man langt mere dps hvis man inkluderer Arcane Shot i sin shot rotation, men havde personligt ikke brug for effiency selvom jeg brugte arcane shot hver gang.
Mht til at gavne pet: 100 ap/14=omkring 7 dps increase. Syntes ikke omkring 7 dps hvis man kun er solo, men ofc, hvis man grouper bliver det jo bedre da det både hjælper tank, evt melee dps'ers og dit pet.
I dit spec havde du hverken 5/5 Imp AotH eller Focused Fire i dit spec, og kun 1/2 animal Handler, hvordan kan det være?
Edit: vil ikke sige Imp. HM kun er et Bm talent. Har altid haft det, både som Survival raider og som BM, og selv tilbage i starten af TBC raiding da MM stadig var the way-to-go for en hunter raider
Du kan ikke lave en hunter der ikke får brug for Viper i raid. Tag bare den første boss i ZA som eksempel.
Naturligvis hjælper det at have det rigtige mp5 gear, mana oil og mageblood.
Som BM hunter er shots af lavere prioritet da man har hurtigere attack speed og derfor hurtigere Steady Shot rotation. Det er selvsagt, at man skal bruge multi shot og arcane stadig, men ikke i så høj grad som med et MM build.
Grunden til at det er fjollet for en MM at have Imp. MM er at det på ingen måde gavner ham selv. BM er den KLART oplagte person til at have Imp. HM. Både fordi det gavner ham selv, men også fordi han ikke er synderligt afhængig af nogle af de andre talents i dne bracket.
Du kan ikke sige, at den ekstre forskel Imp. HM har på dit pet ikke gavner eller gør en forskel. I WoW gør alt en forskel... At afvise noget fordi det på papiret ser småt ud er dumt. Det burde alle være klar over. Den nye attribut med "ignore armor" fx ser ikke ud af meget, men med alle de forskellige items der giver denne attribut, så løber det op... Sådan er det altså med alle aspekter i WoW. Desuden er 7 dps ikke "lidt". Tværtimod...
At der ikke er Focused Fire i mit build er en fejl. Der skal 1/3 i Thick Hide og 2/2 i FF. Helt sikkert.
Imp. AotH er ikke særlig god imo. Ikke i forhold til nogle af de andre talents. Ellers kan man fjerne Imp. Revive Pet, men den ville jeg personligt meget hellere have end Imp. AotH.
Resten af talents er selvforklarende. Du kan jo se hvad jeg har valgt i stedet for...