Driver eller hjælp til bærbar

• Hey, jeg har "lige" købt den medion bærbar der var på tilbud i Aldi, den er rigtig fed osv perfekt som studie computer..

Der er bare 1 problem, jeg spiller en smule på den(Warcraft 3 o.l.) og der er den trådløse forbindelse simpelthen elendig... Den starter med at lagge mega meget og efter et stykke tid mister den forbindelsen i 5 sekunder hvilket resulterer i en disconnect..

Så ville jeg høre om nogen har oplevet samme problem og har fixet det, eller om der er nogen der ved hvor man kan hente drivere til den?

Det er en:
    Medion MD 96360 bærbar med vista installeret.. Jeg har prøvet medions hjemmeside der er bare en 120 sider lang manual om den og ingen drivere...

Mange tak på forhånd

• kan kun anbefale at bruge alm net til at spille på

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Ja, jeg har også min hjemme-pc som virker fint...

Og jeg kunne også købe en bedre maskine, men pengene var lige til den her og nu er det som det er :P

Ville bare høre om man kunne forbedre det eller noget... Måske købe et trådløst kort ved siden af? Der er jo de der slots i siden af bærbaren?

Har prøvet mere på google, det meste af det der kommer frem er på tysk :(

• Har fået en version 2.3 nu... Det har hjulpet lidt men har ikke haft tid til at teste det særlig meget...

Det er noget Ralink kort? Der står bare 802.11g MiniPCI Wireless adapter...

Kan ikk finde noget mere specifikt lige umiddelbart... Er ret ny til det her vista stads nemlig :P

• Har fået en version 2.3 nu... Det har hjulpet lidt men har ikke haft tid til at teste det særlig meget...

Det er noget Ralink kort? Der står bare 802.11g MiniPCI Wireless adapter...

Kan ikk finde noget mere specifikt lige umiddelbart... Er ret ny til det her vista stads nemlig :P