Leder efter en kick ass gamer bærbar..

  • Nå folkens så er tiden kommet til at jeg må ud og invistere mig i en ny comp.
    Jeg ville meget gerne have fat i en bærbar for jeg er sq træt af alle de der ledninger og computere der fylder det hele, men jeg har hært at det ikke skulle være lige til at finde en god gamer bærbar , men jeg har fundet et par stykker som jeg selv synes er ret gode men jeg vil godt have jeres råd..
    Har også hørt noget om at mange af de nyere spil kræver noget der hedder pixil 3 eller sådan noget så det må den også meget gerne have.


    Den skal kunne køre spil som BF2, BF2142, WoW og SKAL kunne spille de spil der skulle komme her indenfor for det næste gode stykke tid. Her mener jeg spil som Assasins Greed, BF3 og hvad end der nu skulle komme af spil i den klasse..


    Jeg har gyser nok så i kan bare give mig det bedste bud i har dog vil jeg gerne sætter et maksimum på 16k +- lidt hvis det nu skulle være.


    Her er dem jeg selv har kigget mig lidt frem til:
    http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=166681
    http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=396486
    http://event.asus.com/2007/nb/g1sg2s/spec.html (Her er det G2S jeg har kigget på)

  • Det bedste bud jeg har gysser nok, men maks. 16k :))


    Kig på Zepto nok bedst i den prisklasse... men vil stadig råde dig til en stationær, men er jo din beslutning...

  • Hvis ikke en bærbar er så god igen til det, kan nogen så evt hjælpe mig med at finde en lille men kraft fuld pc som skal kunne klare de samme krav, og det samme maksimum med penge gælder stadig

  • Syntes nu heller ikke at gaming og bærbar er to ord der må stå i samme sætning, men det er i hvertfald den forkerte sektion du har smidt den her ind under.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Det underskylder jeg så meget at jeg har sat den i den forkerte afdeling, men tror i at det er noget som i alligevel kan hjælpe mig med ?


    Og hvilken afdeling skulle jeg jeg da have lagt den under ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    Generelt for man ihvertfald mere for pengene ved at købe stationær, på den anden side er laptops sku lang lettere og man kan have den med overalt.


    Hvis du skal have en rigtig god gamer bærbar så koster de virkelig knaster sammenlignet med en stationær, derudover så løber de bærbare alligevel tør for strøm efter 1 min. :)) Så du skal have et strømstik med dig overalt :D


    men hvis det skal være en bærbar så ville jeg som sagt kigge på Zepto's bærbare...

  • Har i ellers et godt bud til en lille men kraftfuld statinær der kan klare de samme krav som jeg satte til bærbaren ? For efter hvad jeg har hørt om bærbare nu så ved jeg sq ikke om det er noget jeg vil købe.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ferrall
    Har i ellers et godt bud til en lille men kraftfuld statinær der kan klare de samme krav som jeg satte til bærbaren ?


    Der er mange af disse tråde for tiden så du kan bare prøve at kigge i Hardware og Tilbehør der skulle meget gerne være en del bud... :)


    Hvis du da selv kan samle den? Ellers kan du få nogle af forhandlerne til det, mod en mindre pris... :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Hvis du skal have en rigtig god gamer bærbar så koster de virkelig knaster sammenlignet med en stationær, derudover så løber de bærbare alligevel tør for strøm efter 1 min. :)) Så du skal have et strømstik med dig overalt :D


    men hvis det skal være en bærbar så ville jeg som sagt kigge på Zepto's bærbare...


    gav 8k for min zepto 2,4ghz core2duo.GB RAM, 160GB hdd, 8600GT 512MB RAM, 9cell batteri (holder ca 1,4timer ved fuld yddelse). Synes jeg var godt givet ud og den kører det meste fint, og larmer ikke. Dog er kvaliteten dog også derefte, især touchpadet, det er total ubrugeligt ;)



    Men kig på en shuttle hvis du vil have noget mindre.


  • Den a-book jeg linker til har da samme GFX. 8600GT 512 mb. :$

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Ja men derfor er de stadigvæk ikke specielt gode... :D


    Link lige til en på det danske markede der har et bedre? Det er jo en bærbar kære Svan! :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Flyttet. Køb og salg er kun hvis du er interesseret i at købe ting fra andre brugere her på siden.


    Rigtigt din lækkerbidsken. Spekulerede også på hvorfor den lå i salg. :P

  • hvis jeg endelig skulle have en KICK ASS bærbar ville jeg hverken tage dell xps, alienware eller zepto..


    jeg ville tage sådan en ROCK bærbar. http://www.rockdirect.com/view…ok.php?pName=XTREME%20770


    kig lidt rundt der inde.. det er simpelhen kundesupport de laver for deres kunder.. har 2 m8s der har sådan en. og som sagt bliver de nogle gange tilbudt at opgradere sin bærbar eller få en nyrere hvis de sender den gamle tilbage.. :)
    og han har lige sendt hans bærbar ind så der kan komme et 8800GTX i :O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    hvis jeg endelig skulle have en KICK ASS bærbar ville jeg hverken tage dell xps, alienware eller zepto..


    jeg ville tage sådan en ROCK bærbar. http://www.rockdirect.com/view…ok.php?pName=XTREME%20770


    kig lidt rundt der inde.. det er simpelhen kundesupport de laver for deres kunder.. har 2 m8s der har sådan en. og som sagt bliver de nogle gange tilbudt at opgradere sin bærbar eller få en nyrere hvis de sender den gamle tilbage.. :)
    og han har lige sendt hans bærbar ind så der kan komme et 8800GTX i :O


    Jo de ser sgu også fine ud men det gør priserne også. den dyreste ligger oppe i nærheden af 22500 kr.