Problemer efter installering af patch 1.4

  • Hello folks!


    Jeg har lige for et par dage siden installeret den nye patch 1.4 til CoD4, og eftersom at jeg troede "juhuu, nu bliver det hele bare endnu bedre", så nej!... Når jeg går ind i CoD4 for at connecte en server, så refresher jeg og der kommer bare nada (og den står self på internet osv osv)
    Der kommer lige nogle i starten med en sygt høj ping men hvis jeg refresher igen, kommer der ingenting, selvom der står at den modtager data fra 6000 servere deromkring..


    Så gik jeg så ud af spillet og fandt ud af at hele mit net så var crashed :O Det var da nitte!
    Men troede først bare at det var tilfældigt, så jeg genstartede for nettet og det virkede igen...
    Men men men.. hvis jeg så gik ind i CoD og refreshede servere, så crashede nettet fandme igen.. meget mærkeligt.


    Så prøvede jeg at installere Xfire for at se om jeg kunne connecte der igennem, og det kunne jeg sørme godt.. meget mystisk må man sige..


    Men vil meget hellere bruge CoD4 til at finde servere da det er noget nemmere :D


    Noget der har samme problem eller ved hvordan det fixes, for det er jævnt iriterende :(


    Det skete som sagt efter install af patch 1.4 den helt nye


    mvh Klaus

  • nu kender jeg ikke cod4 endnu, men kan du evt når du leder efter servere, udspecificere mht ms/maps/antal spillere osv så den ikke skal søge så mange igennem, for det lyder til den simpelthen opdaterer alt for meget, så dit internet crasher....og derfor vil xfire ikke gøre det samme.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Den skal ku' finde alle servere... Det kunne den i hvert fald før


    Men har læst lidt frem og tilbage på diverse hjemmesider, og der er flere der har det problem..


    Men der er sgu ingen løsning endnu :(