Indlæg af Klas

    hehe okay :D


    Så er jeg da ikke helt galt på den ^^


    Men den jeg linker til er der vel også indbygget switch i, da der er 4 udgange til LAN


    Så det må vel være samme princip som din Buffalo? :D

    Hejsa!


    Vores router er lige futtet af :/ så vi skal bruge en ny


    Denne gang kunne jeg godt tænke mig en trådløs router, så jeg også kan koble min bærbare på, men der skal stadig være 4 udgange til stationære computere og en port til accespunktet (WAN går jeg ud fra?)


    Har tænkt lidt på en Linksys WRT54GL ?


    ER det en god og stabil router? og er det nemt at portforwarde i den?


    Eller har i andre gode forslag.


    Der skal kobles 4 stationære computere på og så vil jeg gerne have min bærbare på trådløst?


    ps. Jeg har ikke rigtig forstand på det så sig lige til hvis det ikke er muligt :D


    vh. Klaus

    Hejsa!


    Hvad synes i om denne computer? (Den er til studiebrug, da jeg har stationær til at klare de mere krævende opgaver)


    spec:
    SAMSUNG COMBO CD-RW/DVD
    Keyboard 3x1x DK
    15,4" WXGA 1280x800 - 3215WD
    6 Cell Batteri
    Miljøafgift
    Intel® GMA X3100
    Onlinerabat 3215W VALUE
    Manual 3214/3215/3414/3415
    Intel® Pentium® dual-core processor T2370 (1,73 GHz)
    2048MB (1024x2) DDR2 667/PC5300 SODIMM
    120GB 7200rpm SATA Harddisk
    Zepto Zpro2 N-Standard (NBG)
    Microsoft® Windows® Vista Home Premium 64bit - DK + Office Prøveudgave (47% Rabat)


    Tilbehør
    Targus Notebook Second Skin - 3x15
    NERO Xpress 7 - Super Billigt!


    Pris: 5100.-


    Er det en fornuftig pris?

    Hello folks!


    Jeg har lige for et par dage siden installeret den nye patch 1.4 til CoD4, og eftersom at jeg troede "juhuu, nu bliver det hele bare endnu bedre", så nej!... Når jeg går ind i CoD4 for at connecte en server, så refresher jeg og der kommer bare nada (og den står self på internet osv osv)
    Der kommer lige nogle i starten med en sygt høj ping men hvis jeg refresher igen, kommer der ingenting, selvom der står at den modtager data fra 6000 servere deromkring..


    Så gik jeg så ud af spillet og fandt ud af at hele mit net så var crashed :O Det var da nitte!
    Men troede først bare at det var tilfældigt, så jeg genstartede for nettet og det virkede igen...
    Men men men.. hvis jeg så gik ind i CoD og refreshede servere, så crashede nettet fandme igen.. meget mærkeligt.


    Så prøvede jeg at installere Xfire for at se om jeg kunne connecte der igennem, og det kunne jeg sørme godt.. meget mystisk må man sige..


    Men vil meget hellere bruge CoD4 til at finde servere da det er noget nemmere :D


    Noget der har samme problem eller ved hvordan det fixes, for det er jævnt iriterende :(


    Det skete som sagt efter install af patch 1.4 den helt nye


    mvh Klaus

    Malk:


    Hmmm.. Har været inde i BIOS og lure lidt, men synes ikke jeg så noget med "Hi Speed" og "Full Speed" ved USB portene..


    Men Inde i BIOS står min Harddisk under "SATA I"


    Synes også det er lidt underligt at den er under "sikker fjernelse af hardware" altså selve min interne harddisk.

    Hey Tweakere!


    Min computer er begyndt at sige, hver gang jeg tilslutter en USB enhed, at "Denne USB-Enhed kan arbejde hurtigere, hvis du tilslutter den til en USB 2.0 hastighedsport..."


    Men problemet er bare at det ER en 2.0 port og det er en næsten helt ny computer.


    Den gjorde det ikke i starten, men sådan var det også med den gamle, at lige pludselig sagde det lort, og min eksterne HDD er bare blevet meget langsom samt min USB nøgle..


    Hjælp mig!! Hvad skal jeg gøre :rolleyes:




    Mvh Klas

    Quote

    Originally posted by Henrik-


    Jo, men derfor kan der skam godt være penge og spare alligevel, alt efter mærke, alder osv selfølgelig. Samt der som regel er et langt større udbud af biler, dvs hvis man fx søger en Audi og kræver at der er læder, klima, navigation osv så er der flere og vælge imellem dernede.


    Okay :D


    Har også lige fundet ud af, at hvis de bliver importeret rigtigt gennem en forhandler, så kan man også slippe for at betale afgift :)

    når du kommer fra fyn, ville det så ikke være ideelt at tage et kig på Topdatas computere?

    Quote

    Originally posted by Flindt_DK
    Den Computer er udemærket! Især til den pris. 7000kr er jo ikke meget for en computer med 8800GTS, e6600, men hvad er det for et ASUS mobo?


    Moboet fra Asus er godt nok ikke verdens bedste, men jeg skal heller ikke rode mig ud i noget med OC


    ASUS P5VD2-VM

    Hey!


    Hvad synes i om denne com?
    Den skal bruges til CS, Colin McRae: Dirt, Need For Speed: Carbon (Har lige købt Logitech MOMO Racing Wheel :b) samt diverse skolearbejde, surfing på nettet etc.. Den skulle også gerne kunne køre nogle af de nye spil der kommer:


    Beskrivelse:
    - INTEL CORE2DUO, E6600 (4mb cache), Conroe
    - ASUS BUNDKORT
    - 2GB DDR2 RAM, 667MHZ, PC5300
    - 320MB GEFORCE 8800GTS (DIRECTX 10)
    - 250GB SATAII, 7200RPM HARDDISK *SILENT FLUID*
    - DUALLAYER DVDBRÆNDER +/-
    - SURROUND LYDKORT
    - 10/100Mbit NETKORT
    - 6USB PORTE (2 PÅ FRONT)
    - LYD PÅ FRONT OG BAGPÅ
    - 520W STRØMFORSYNING
    - COLORSIT KABINET


    + Windows XP til 699.- da jeg ikke kunne flytte XP fra min gamel com :(


    Pris: 6499.-


    Ser den ikke fornuftig nok ud til at kunne klare de opgaver tidligere nævnt?


    Mvh Klas

    hmm.. jeg tror bare jeg vælger XP igen.. det ved man sgu hvad er ;)


    Så kan det være jeg om noget tid køber vista, og puttet 2 gb ram mere i :D


    Men tak for svarene

    jeg tænker mest på at købe vista home premium 32-bit, da jeg helst ikke vil over 1.000 .-


    Mht. at købe XP med det samme og købe vista når de har lavet servicepack 1. Det er vel lidt dumt? Kan vel lige så godt købe vista nu, og vente på Sp1, så sparer jeg pengene for XP :)


    Men er Vista Home Premium 32-bit et fint valg?

    Hey!


    Efter opkald til Microsoft og min tidligere PC forhandler, har jeg lige fundet ud af, at jeg ikke kan flytte mit Windows XP over på min nye PC, hvilket er meget trælst. Det skyldes at det var en recovery CD, som åbenbart kun var bundet til den gamle PC.


    Men anyways. Jeg vil gerne vide hvilket Windows jeg skal vælge?
    Tænkte lidt på det nye Vista, men har samtidig også hørt at det har mange fejl?


    Men skal jeg bare vælge Vista Home basic eller premium 32-bit? eller hvad?
    Jeg vil i hvert fald ikke op og betale 1.600 for Vista Ultimate :S
    Eller skal jeg bare tage Windows XP igen?



    Jeg skal bruge computeren til CS, Need For Speed: Carbon, Colin Mcrae: Dirt.. Har også købt et rat: Logitech MOMO Racing Wheel..


    Mine com specs:


    min nye com


    Håber i kan hjælpe!! På forhånd tak!


    PS: Tænkte også på om der er mange programmer/spil der ikke kan køre i Vista, som kunne køre i XP ?


    Hilsen Klaus

    Colin Mcrae Dirt så jeg en anmeldelse af inde på Gamereactors hjemmeside, og er du gal der ser mega fedt og realistisk ud!!


    Jeg skal selv ud og invistere i et logitech rat (dog den lidt billigere udgave MOMO Racing), og så skal jeg i hvert fald købe Colin Mcrae Dirt, og så køber jeg nok også Need For Speed Carbon

    Quote

    Originally posted by ^Genzo^
    Jeg vil bare sige, da jeg skiftede bundkort da havde jeg ingen problemer med at registrere XP igen over telefonen


    Det lyder godt :P


    Så må jeg gøre det når den nye com kommer :9xo