Mangler du et program ?

  • Ville være så fedt hvis du kunne lave et program der kunne vise Coretemp grader på mit G15 Refresh keybord og Atitool grader på gfx på G15 har ønsket mig sådan et program mega llænge. Men nok rigtig svært at lave :S

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jeppe
    opper den lige, vil lige have svar :D


    Nu må du lige have lidt tålmodighed, det er jo kun svedel , selv der kan svare på om han kan lave det :D

    AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

  • havde en lille tanke....hvad med en client der kan det samme som xfire men også som msn ..jeg er sq træt af at have begge dele igang...en slags client hvor man kan add /importere sin friends list fra det nuværende xfire +msn ind i en client. eller er det umuligt?


    ved der findes alternative clienter til msn..trillian fx.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af svedel77
    Hej med Jer,


    Via WMI er der vist noget temperatur halløj. Jeg prøver at kigge på det i dag.
    Og rigtig godt nytår, forresten


    Lyder vildt godt hvis det du kan :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jeppe


    Lyder vildt godt hvis det du kan :P


    Hej igen,


    Har undersøgt det med WMI til temperatur styring. Det kræver en driver til bundkortet, og det er kun ganske få producenter der leverer denne driver med sine bundkort, så desværre.


    Dog har jeg fundet ud af, at det burde være muligt på ASUS-bundkort - men jeg skal lige have fisket en gamel PC med ASUS-kort frem af gemmerne, for at få det testet.


    Fortsættelse følger - til dem med ASUS bundkort :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jeppe
    ævvv jeg har gigabyte, æv æv æv æv æv æv, men mange tak fordi du prøvede :9xo


    enig

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    Hvad så med det program jeg gerne vil have.


    Er det muligt eller ikke muligt.


    Du skal se han nok kun kan håndtere et program af gangen, og ligner det program du gerne vil have ikke meget det jeg spurgte om?

  • :clap:


    Tradaaaaaaa, så er programmet færdigt til temperatur måling.
    Programet kan KUN måle på Asus-bundkort, og viser info om :


    1) Aktuel CPU-hastighed
    2) CPU temperatur
    3) Bundkort temperatur


    Der er desværre ikke noget med GPU temperatur Sorry guys


    Uden alt muligt extra fnaller - super nemt at bruge, og let overskueligt. Programmet gemmer sine målinger i en lille etxtfil, som du kan importere i et regneark, og så kan du lave en fin graf over din computers tilstand gennem tiden.


    Og hjemmesiden ligger her : http://www.pionersoft.dk/privat



    Venligst Svedel

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jeppe


    Du skal se han nok kun kan håndtere et program af gangen, og ligner det program du gerne vil have ikke meget det jeg spurgte om?


    Hej med dig,
    Kan du ikke lige skrive igen, hvad du gerne vile have? (der er så mange forslag, og jeg er lige fyldt 30 = alzheimers light)


    - Søren

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af svedel77


    Hej med dig,
    Kan du ikke lige skrive igen, hvad du gerne vile have? (der er så mange forslag, og jeg er lige fyldt 30 = alzheimers light)


    - Søren



    Det er det samme Varmen på CPU GPU Grafikkort og alt det der.