Spiller selv mest på DEK's server
Server Name: Danish Elite Killers #01
Server Type: Call of Duty 4
IP Address: 81.7.176.139 Port: 28960
Server Name: Danish Elite Killers #02
IP Address: 81.7.176.132 Port: 28950
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af recruit
Vil jeg da joine når jeg får instaleret færdigt her om 10 min
jeg har endnu ikke haft held til at komme ind på en server, den siger noget med en key, og at jeg kan prøve igen senere. andre der har prøvet det?
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af recruit
bare kald mig nød, men er det så meningen at man skal åbne den port i sin router? og hvordan kan man få at vide hvilken port man skal åbne, hvis man prøver at logge på en tilfældig server?
er vidst mest inde på valhal2, men fix noget xfire og få os added så kan du jo se det, og server er fixet, du skal blot pm asgerbj herinde og fix en vt 2.1.4. client så kan folk vel også vænne sig til at være derinde og snakke om hvilken server vi skal skyde folk på
QuoteOprindeligt indlæg af secz
bare kald mig nød, men er det så meningen at man skal åbne den port i sin router? og hvordan kan man få at vide hvilken port man skal åbne, hvis man prøver at logge på en tilfældig server?
Ja, du er en nød !
Du skal egentlig bare fjerne "port", og så er det den ip adresse du skriver ind i favoritter (altså inkl. tallene efter "port").
Tryk hen itl "Favorites" istedet for "internet" oppe i toppen, og så vælg "New Favorite" op i højre hjørne, tror jeg nok.
Har haft xfire men det crashede altid mine spil syntes jeg men ku da være det er blevet fikset.
har fået pmen fra asgerbj.
Spiller mest på cod.dk's TDM server, men får lige fixet xfire mener mit nick bare er Kolyzer.
QuoteOprindeligt indlæg af Kolyzer
Har haft xfire men det crashede altid mine spil syntes jeg men ku da være det er blevet fikset.
har fået pmen fra asgerbj.
Spiller mest på cod.dk's TDM server, men får lige fixet xfire mener mit nick bare er Kolyzer.
xfire fungerer fint, bortset fra man burde kunne slå det ingame chat fra....og det ser pænere ud i den nyeste udgave.
har added kolyzer anyway så håber det er dig
mit er overgnu
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Fragman
xfire fungerer fint, bortset fra man burde kunne slå det ingame chat fra....og det ser pænere ud i den nyeste udgave.
har added kolyzer anyway så håber det er dig
mit er overgnu
Ja det var mig, er lige kommet hjem fra skole.
har lige installeret det. digiboxe er mit brugernavn.
Christian.
Har også en xfire:) Janze10