Jeg synes jeg kan mindes at der var nogle som snakkede om at sætte en "Tweak" server op. Hvordan gik det med det? Og hvis der er en server som er oppe og køre har i så IP'en på den?

COD4 - Tweak Server?
-
-
Mig og fragmann snakkede om det. Men det er ikke rigtig blevet til noget endnu. Men vi kan lige se om han dukker op herinde.
Christian.
-
jamen jeg har da juleferie nu...min lillebror glemte at købe det til mig i julegave, men gav mig pengene til det...så henter spillet så snart butikkerne åbner igen...hmmm måske har blockbuster åbent imorgen.
har faktisk redigeret og pakket serverfilerne ned til vt serveren..skal bare lige have dig til at overføre dem via msn og så skal du bare pakke dem ud..og så viser jeg dig lige hurtigt hvordan det virker..det kræver dog at du har en vt 2.14 client for at kunne connecte til den..har valgt den da der ingen begrænsninger er på den og den er gratis.
-
Det lyder sku lækkert. Den vt client, hvordan får jeg den? Er helt grøn. Hehe.
Christian.
-
Oprindeligt indlæg af Inderhaten
Det lyder sku lækkert. Den vt client, hvordan får jeg den? Er helt grøn. Hehe.Christian.
-
har btw købt spillet nu..og det er da ret vanedannende....især det med custom weaps osv som egentligt er en slags singleplayer tingeltangel some r trukket over i mp...men du godeste det er svært at se om det er venner eller fjender......
-
Ellers har jeg en 200 slots ventrilo 2.1.4 server, som jeg gerne vil lave et COD4 room til Tweak.dk , hvis i bare opfører jer pænt derinde
-
Jeg er frisk på at spille hvis det bliver til noget.
-
jeg er os med!
-
Jeg er da også frisk på at spille
-
Oprindeligt indlæg af asgerbj
Ellers har jeg en 200 slots ventrilo 2.1.4 server, som jeg gerne vil lave et COD4 room til Tweak.dk , hvis i bare opfører jer pænt derindejamen så smid da bare ip og pass osv i pm til de folk der vil game
...kunne garanteret godt bruge noget hjælp til hvordan man finder rundt osv
-
skal lige ha købt det så jeg klar ;P
-
Oprindeligt indlæg af Fragman
jamen så smid da bare ip og pass osv i pm til de folk der vil game
...kunne garanteret godt bruge noget hjælp til hvordan man finder rundt osv
Info til Ventrilo
IP: 195.242.130.15
PORT: 1403
PW: ciVersion: 2.1.4
-
Info til Ventrilo
IP: 195.242.130.15
PORT: 1403
PW: ciVersion: 2.1.4
hvordan kommer man ind med det der Ventrilo? skal man bare finde serveren inde i cod4? -
Oprindeligt indlæg af gamlejesper
hvordan kommer man ind med det der Ventrilo? skal man bare finde serveren inde i cod4?Det der er ip og port til ventrilo serveren
Ventrilo er et program, der gør at folk kan snakke sammen via en server. Jeg har bare lavet en kanal til jer på serveren, så i kan snakke sammen mens i spillede.
Så for at du kan komme på ventrilo, skal du downloade en ventrilo klient (jeg kører med ventrilo 2.1.4) , og derefter kan du via din klient tilkoble dig serveren, og snakke med de andre tweakers, som spiller cod4
-
Det der er ip og port til ventrilo serveren
Ventrilo er et program, der gør at folk kan snakke sammen via en server. Jeg har bare lavet en kanal til jer på serveren, så i kan snakke sammen mens i spillede.
ok men har du lavet en server inde i cod4? -
Oprindeligt indlæg af gamlejesper
ok men har du lavet en server inde i cod4?Nej xD Jeg har ikke engang cod4
-
Nåh på den måde, jeg havde osse den forståelse at det var en server vi kunne spille på
-
Oprindeligt indlæg af secz
Nåh på den måde, jeg havde osse den forståelse at det var en server vi kunne spille pånej det er så man kan sidde og snakke sammen...enten bare for hygge, eller direkte for at samarbejde, hvilket er noget nemmere.
-
Indtil vi får fikset noget server kunne det da være sjovt lige at vide hvad server folk spiller på.
Så kunne vi jo spille lidt sammen der indtilvidre.
Spiller ik selv på nogen fast.