Når der kommer sådan en fejl her i et spil, hva skyldes det så?
Den gør det faktisk kun i demoen af Crysis, og har oplevet det en enkel gang i et andet spil, men kan ikke huske hvilket.

Grafik-fejl, hvorfor?
-
-
Prøv at hop ud på skrivebordet og ind i spillet igen og se om det forsvinder.
Havde samme problem med mit gamle 7600gt. der hjalp det og hoppe ud på skrivebordet og ind i spillet igen. -
Lige det har jeg godt prøvet.. Virker ikke.
-Og det er faktisk hver gang jeg spiller spillet at der kommer en lign. fejl en gang imellem. -
Havde det på mit gamle 9800pro det var ram fejl
-
Okay.. Kan da måske være jeg presser det for meget så. Troede bare det viste sig på en anden måde, med lidt flimmer eller sådan noget.
-
jeg har oplevet noget lignende med et x800pro engang, det lavede også sårn nogle fejl, det var simpelthen et eller andet på kortet der var defekt, for jeg fik et andet grafikkort og det lavede ikke nogle fejl, så det kunne muligvis godt være rammene der er er blevet presset for meget som der er nævnt, eller evt. core .... men da det lyder til at du har overclocket det, så er der nok ikke noget garanti længere, prøv evt. at sætte kortet til stock speed og se om det gør nogen forskel... prøv evt. også at hente ati tool, og sæt den til at scannne for artifacts http://www.techpowerup.com/atitool/ edit. kom i tanke om at de fejl har jeg også oplevet med crysis demo, det var grundet en beta driver fra nvidia kan ikke huske helt hva det var for en driver version, men det var noget med 09 til sidst, skriv lige hva driver du køre med. siger selvfølgelig ikke at det er nogen driver problem, men at det måske kunne være. alt er vel et forsøg værd :), men prøv dig frem... nu har jeg ihvertfald smidt et par forslag
-
Min driver hedder 163.75 Den skulle være rimelig ny.
-Har skruet godt ned for ram, dvs fra 1750mhz til 1650mhz..
Og det tror jeg faktisk har hjulpet. Den har i hvert fald ikke gjort det igen. Men kan også være jeg bare var heldig.
Havde glemt alt om grafikkortet også var oc'et lidt. -
Oprindeligt indlæg af urbananen
Min driver hedder 163.75 Den skulle være rimelig ny.
-Har skruet godt ned for ram, dvs fra 1750mhz til 1650mhz..
Og det tror jeg faktisk har hjulpet. Den har i hvert fald ikke gjort det igen. Men kan også være jeg bare var heldig.
Havde glemt alt om grafikkortet også var oc'et lidt.ja den driver skulle der ikke være noget bøvl med, men der er flere der har oplevet problemer med en beta der kom lige efter crysis demo kom, men det er jo også bare super hvis det kører fejlfrit igen efter du har clocket ned... men prøv for at være sikker, at sætte ati tool til at køre scan for artifacts lidt tid.
-
Der er sket en hel del med driverne siden da, specielt når det gælder optimering for de nyeste spil, så hent den nyeste som hedder 169.17.
Opdater driveren og se hvad der sker med dit problem, du får jo kun optimeret de nyere spil, medmindre det er et problem så..