Counter strike CZ

• Undskyld jeg spørger nok lidt dumt venner. Jeg har sidet et stk tid og spillet condition zero. men hvad er egentligt den store forskel på at spille cz og source? Jeg er ikke så meget inde i at spille på servere mere til at ligge et spil ind og så bare spille imod computeren. :D

• Source's hitbox er helt forvrænget, når man rammer i maven rammer man i hovdet osv. jeg ville sige at CZ er bedst...

Source er også gjordt meget nemmere så de kan få flere der ikke har spillet det før til at spille det

E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

Rettet en gang, sidst af Nuller-Joe ().

Oprindeligt indlæg af Nuller-Joe
    Source's hitbox er helt forvrænget, når man rammer i maven rammer man i hovdet osv. jeg ville sige at CZ er bedst...

Source er også gjordt meget nemmere så de kan få flere der ikke har spillet det før til at spille det

Woot, det må så være fordi du stang stiv eller dårlig til at ramme....Nu har jeg spillet både 1.5, 1.6, CZ (en smule) og CSS og jeg har sku aldrig problem med at ramme som det er planlagt...

At det er "nemmere" at ramme i source er korrekt vil jeg sige, men at hitboxene er så dårlige som du siger passer ikke. Så det fordi du spiller på servere med dårlige settings.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Kan godt være det er lav et om nu, men lige da det kom ud prøvede jeg det og der var de helt forkerte, men det er også noget tid siden nu, og har ikke spillet siden

E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182

• :D Jamen jeg synes selv jeg klarer mig ganske godt på easy i CZ så jeg må da hellere prøve det source der for at give mit besyv med. man kan vel også spille imod computeren i source kan man ikke?

Oprindeligt indlæg af Hitman
    :D Jamen jeg synes selv jeg klarer mig ganske godt på easy i CZ så jeg må da hellere prøve det source der for at give mit besyv med. man kan vel også spille imod computeren i source kan man ikke?

Jo, det kan du skam godt. :)

• at spille mod computeren....?
    der tænkes vel på at spille mod bots går jeg udfra? :) For det kan man da ihvertfald hehe.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af JuiCe
    at spille mod computeren....?
    der tænkes vel på at spille mod bots går jeg udfra? :) For det kan man da ihvertfald hehe.

Custom game tænker jeg på? :9xo

Custom game tænker jeg på? :9xo

Bots er de spillere som computeren har magten over, dvs. at når du spiller imod computeren, så er det det samme som at spille imod bots.

Oprindeligt indlæg af Maleficus

Bots er de spillere som computeren har magten over, dvs. at når du spiller imod computeren, så er det det samme som at spille imod bots.

OKey så blev jeg meget klogere på det. Jeg vælger jo bare terrorist i custom og så så mange spillere som muligt >99 og derud af for fulde DAMP :clap: Splat siger det når hovederne blir ramt!

Det der hedder 1.6 er det en speciel version?

8o
    Hvor har du været de sidste år :crazyeyes:

CS = Counter Strike.....

I løbet af CS levetid har der været flere versioner.... 1.2 1.3 1.4 1.5 og den nyeste (nyeste forstået på den måde at den stadig er bygget på halflife 1 engine) 1.6

Dit spil "CZ" er "CS:CZ" = Counter strike: condition zero, som også er bygget på halflife1 engine så vidt jeg ved. Det er 1.6 der er det rigtige cs, mens cz er en speciel version

CSS = Counter Strike: Source er det allernyeste som er bygget på halflife2 engine, også kaldet source engine. Denne version er faktisk 1.6 med meget bedre grafik, effekter og fysik.

CSS bliver løbende opdateret via steam med nye bugfixes osv osv, og snarest flyttes CSS til en nyere opdateret source engine (episode 2 engine).

Godt så, er der andre spørgsmål? :)

• Er ny på spillesiden. Har vel spillet lidt 2-3 md. :boxed: