Nyt MMO fra Blizzard?

• Det kunne lade til at det er 'bekræftet' fra Blizzard, måske ikke helt så officielt og fint som det måske burde have været, men alligevel:
    http://forums.worldofwarcraft.…8513730&pageNo=2&sid=1#38

Og så er der lidt mere om det her:
    http://dailyrush.dk/boards/1460/topics/56963/
    http://www.sk-gaming.com/conte…ting_NextGen039s_MMO_game

Hvad tror i? "World of Starcraft", Diablo III? Eller måske noget helt andet?

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• Jeg kunne ikke forestille mig at Blizzard ville være dumme nok til at køre 2 mmo'er på samme tid. De ville jo kæmpe om kunder med sig selv, uanset om genren er anderledes eller ej.

Men det kan jo være det er til konsol? Måske er de allerede igang med afløseren til wow?

• IMO ville det nu være at skyde sig selv i foden hvis man vælger at lave et MMO til konsoller, så det håber jeg da bestemt ikke er tilfældet :)

Desuden, nu hvor et eventuelt spil ikke er annonceret endnu heller, må man vel formode at det sikkert er noget der ligger et godt stykke ude i fremtiden. Hvem ved, måske et spil der skal tage over hvor opmærksomheden omkring WoW er aftaget markant.

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• Jeg tror da de siger Next generation MMO at det måske så bare er til deres fremtidige spil, men som sådan ikke at de går og planlægger et ny mmo som sådan. Men måske et Warcraft IV :))

• mit bet ligger på Diablo III... de to første var da super spil, og hvis de kan gøre det igen, så bliver Diablo III da til et hit.

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

Oprindeligt indlæg af Prectar
    Jeg tror da de siger Next generation MMO at det måske så bare er til deres fremtidige spil, men som sådan ikke at de går og planlægger et ny mmo som sådan. Men måske et Warcraft IV :))

Det er også et ret god bud. Desuden kunne jeg ikke forestille mig at de ville fortælle deres blizzard-postere på wowforummerne om fremtide spil. Hans udtalelse kan man nok ikke bruge til så meget.

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad

Det er også et ret god bud. Desuden kunne jeg ikke forestille mig at de ville fortælle deres blizzard-postere på wowforummerne om fremtide spil. Hans udtalelse kan man nok ikke bruge til så meget.

Der er to slags posters på WoW forums.. Moderators og CMs (Community managers)... Moderators job siger sig selv. CMs job er at kommunikere mellem spiller og udviklere. Så du kan godt tage en CMs ord for noget. Da næsten alt hvad de skriver på WoW forums, kommer fra andre steder.

Der er ingen der ved noget, og det er 100% at Blizzard holder alle kortene tæt på kroppene. Selvom de skulle være igang med et andet MMORPG, så går der laaang tid før der overhovedet kommer så meget som en nyhed om det. De har jo stadig gang med WoW med uhyggelig stor succes.. Og starcraft 2 bliver også spået til at blive en massiv succes, i hvert fald i asien..

Om det bliver WC, SC, Diablo eller noget helt fjerde er der så ingen der ved. Jeg håber ikke på Diablo eller WC, da jeg nu hellere så D3 som noget ala. D2 og det næste warcraft spil som et strategi spil.

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Jeg kunne ikke forestille mig at Blizzard ville være dumme nok til at køre 2 mmo'er på samme tid. De ville jo kæmpe om kunder med sig selv, uanset om genren er anderledes eller ej.

Tja der findes jo også folk som syntes at WoW sutter kogle, eller som bare er blevet lidt trætte af det.

Men hvis det er dumt at udvikle noget nyt, hvorfor kører vi så ikke alle sammen stadig Windows95 ? - Microsoft sidder jo solidt på markedet, så hvorfor udvikler de hele tiden nye styresystemer ? :crazyeyes: (Retorisk spørgsmål hvis nogen skulle være i tvivl :crazyeyes:)

Personligt kan/kunne jeg nu godt li Diablo & Starcraft :razz:

PS. konsoller er for små børn :boxing:

• Selvfølgelig skal de da lave nye spil hele tiden, sådan er deres firma bygget :D Forstil jer at de bare stoppede med at lave spil efter WoW... rofl hvor fucked.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• Som sagt, så kan det være som en erstatning for wow, ligesom vista skal erstatte xp (teoretisk ihvertfald). Der er ingen der har sagt at det er dumt at udvikle noget nyt, men det er dumt at køre 2 mmo'er på en gang, eftersom største delen af verdens mmo spillere, spiller wow.

• der sidder jo rigtig mange derude og venter på en efterfølger tils tarcraft , så det ville være mit gæt umiddelbart, for rigtig mange er trætte af wow, og den næste expansion vil få mange til at stoppe istedet for at fortsætte...og så er det jo godt for blizzard hvis de folk stadig smider penge i blizzards kasse....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    der sidder jo rigtig mange derude og venter på en efterfølger tils tarcraft , så det ville være mit gæt umiddelbart, for rigtig mange er trætte af wow, og den næste expansion vil få mange til at stoppe istedet for at fortsætte...og så er det jo godt for blizzard hvis de folk stadig smider penge i blizzards kasse....

Mange som vil stoppe med WoTLK? Hvor får du det fra?
    Sjovt nok blev præcist det samme sagt før TBC kom OG efter TBC kom... men det var vidst ikke helt det der skete.. Antallet af folk som spillede WoW steg...