Gode serier ??

Oprindeligt indlæg af Maleficus

Det jeg mener er, at morderen ofte er søsteren, broderen, faderen - whatever.
    Ret indlysende hvem det er, og som jeg sagde, så er det tit en person som bliver forhørt kort efter mordet, og hvis det ikke er tilfældet, så får man sgu smidt bevis efter bevis i hovedet, og så skal der ikke meget til før du selv kan regne det hele ud.
    Det var bestemt en skam med Kate ja, Ziva er ikke ligefrem min kop te. :P

Så du episoden i fredags? Der var på ingen måde man kunne vide hvad der skete, medmindre man havde set det i forvejen.

Oprindeligt indlæg af Bllets

Så du episoden i fredags? Der var på ingen måde man kunne vide hvad der skete, medmindre man havde set det i forvejen.

Den med lejemorderne og hotellet? Ja, den så jeg. Den var lidt svær at gennemskue, det vil jeg give dig ret i, men der er jo mere end et afsnit i hele serien - heldigvis.
    Jeg siger ikke at man kan gennemskue handlingen hver gang, men ofte er det ganske nemt, som f.eks. den med Boone, hvor hans advokat overtager rollen som seriemorder. Den havde jeg gennemskuet ret så hurtigt. Men nu ved jeg jo ikke om du har set netop det afsnit. :)

Oprindeligt indlæg af Maleficus

Den med lejemorderne og hotellet? Ja, den så jeg. Den var lidt svær at gennemskue, det vil jeg give dig ret i, men der er jo mere end et afsnit i hele serien - heldigvis.
    Jeg siger ikke at man kan gennemskue handlingen hver gang, men ofte er det ganske nemt, som f.eks. den med Boone, hvor hans advokat overtager rollen som seriemorder. Den havde jeg gennemskuet ret så hurtigt. Men nu ved jeg jo ikke om du har set netop det afsnit. :)

Nope.. Fredag var den hvor DiNozzos finger aftryk bliver fundet på et gerningssted, og at det kun var 2 ben der blev fundet..

Kan godt huske den med Boone, havde selv regnet det til advokaten, MEN det kunne sagtens have været ham som skrev hans livshistorie. ;)

Tror vi kunne blive ved i en evighed og det er en smagssans... Men må så lige spørge.. syntes du så også CSI (alle 3 versioner) er lette og gennemskue?

Glemte forresten en serie:

Sex and the City :)

• Havde set den hvor DiNozzo bliver hængt op, så gad sgu ikke lige se den.
    Det er ved at være en del tid siden jeg sidst så CSI, men de er langt fra lige så nemme at gennemskue.

• Jeg ser en del Las Vegas, super fed serie IMO.

Derudover One Tree Hill, og selvfølgelige Top Gear!

Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W