Lav fps i Call of Duty 4

• Er det noget den lige er begyndt på eller?
    For det kan jo muligvis godt være inkompabilitet.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Oprindeligt indlæg af RAC
    Er det noget den lige er begyndt på eller?
    For det kan jo muligvis godt være inkompabilitet.

har lige installeret det. Så det har været der hele tiden

• Hmmm, mærkeligt... mit snart 4 år gamle system kører det super godt, dog ikke på højeste opløsning.. men med flere ting sat til end dig..

Prøv at sætte opløsningen ned ?

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• sæt filtrering til manuel eller off er umiddelbart det eneste

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    sæt filtrering til manuel eller off er umiddelbart det eneste

jeg kan sætte den til auto eller Bilinear eller Trilinear

• prøv at slå sli fra.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• du har da det der GX2 kort det kører vel sli, eller har jeg misforstået conceptet er i tvivl,

Oprindeligt indlæg af RAC
    du har da det der GX2 kort det kører vel sli, eller har jeg misforstået conceptet er i tvivl,

Hæng mig ikke op på det, men jeg mener ikke at man kan fjerne det "indbyggede" SLi på det kort. :S

"There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

Oprindeligt indlæg af betaboy

Hæng mig ikke op på det, men jeg mener ikke at man kan fjerne det "indbyggede" SLi på det kort. :S

Tror RAC snakker om at man kan sætte Featuren Dual Video Cards til i selve CoD4...

• Tror også du skal enable dual video cards i de settings du selv har vist. Køre fast 30FPS uanset settings i 1280x1024 på mine maskiner, så du burde kunne have en del mere.

Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

Rettet en gang, sidst af jesdals ().

• Jeg skrev for et par dage siden til Activision Customer Support.

Her er så deres forslag:

Set your desktop to a resolution of 800x600, 32 bit True Color.
    1) Right-click on your desktop and select Properties.
    2) Click the Settings tab.
    3) Set your screen area to 800x600.
    4) Set the colors to Highest (32 bit).
    5) Click Apply and OK.

Turn the hardware acceleration for your sound card to Basic.
    1) Click the Start button > Settings > Control Panel.
    2) Double-click the Sounds and Audio Devices icon.
    3) Click the Volume tab.
    4) Under Speaker settings, click the Advanced button.
    5) Click the Performance tab.
    6) Reduce the Hardware acceleration to Basic, the 2nd notch from the left.
    7) Click Apply and then OK 2 times. Run the game now. Don't forget to turn the acceleration back up to restore the high-end features for your sound card when using other applications.

Synes sku det lyder lidt underlig at jeg skal sætte opløsningen ned på mit skrivebord.
    Men prøver dette i aften.

• Ja og det kan da ikke være rigtigt at man skal stille på det inden man går ind og spiller.
    Jeg har selv lidt problemer med det cod4. Kan du også kun vælge normal som det højste i grafik?

Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

Oprindeligt indlæg af Susperia

Ja og det kan da ikke være rigtigt at man skal stille på det inden man går ind og spiller.
    Jeg har selv lidt problemer med det cod4. Kan du også kun vælge normal som det højste i grafik?

Ja under model detail kan jeg kun. Under textures kan jeg vælge: low-normal-high-extra

• Du er ikke ene om at have vrøvl med det spil (og det grafikkort), jeg har også problemer med min computer og det spil (i samme opløsning)

Selvom min CPU (E6600) kører lidt over 3GHz, der sidder 4GB RAM og et 7950GX2 i mit P5B og alt ellers er opdateret til nyeste drivers/BIOS etc., så kører det ikke engang specielt godt.

Jeg synes dog at jeg kan mindes at mine details er sat lidt højere end dine, men jeg vil godt lige tjekke op på det når jeg engang er hjemme fra arbejde idag. For da jeg så hvordan spillet kørte på en kammerats maskine som er næsten magen til min (bortset fra at hans kun har 2GB RAM men til gengæld et 8800GTS 320MB), der var alt sat op til max details (inklusiv AA), og alligevel lå hans fps konstant på den rigtige side af 50 mere eller mindre hele tiden, selv ved online spil.

Tjekker lige op på min egen maskine når jeg kommer hjem idag og så poster jeg igen :)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• Overvejer også kraftigt at købe et af de nye 8800 GTS (G92)

• Hovsa, har da helt glemt tråden her :O

Mit spil kører okay, men det er som om at der kommer nogle små periodiske stop hvor den går helt i knæ et øjeblik og bagefter kører normalt igen. Har selvfølgelig tjekket om der er noget der kører i baggrunden og det er der ikke, det er iøvrigt det eneste spil det er galt med.

Kører med nyeste Forceware driver og har osse prøvet nyeste BETA driver uden at det har hjulpet på det.

Her er første screenshot af mine indstillinger:

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP