RAM til bærbar

  • Hej
    Jeg sidder i den situation, jeg gerne vil udvide min bærbar LG T1 expresse (T1-32JDV3) med flere ram, jeg ved det er 2 blok 512MB der sidder i, og har via LG's hjemmeside fundet frem til denne specikation over memoryen: "1GB (uDIMM 512MB + SODIMM 512MB) DDR II (667MHz, Dual Channel Support, Up to 4GB)".


    Nogen der kan hjælpe mig med at finde nogle nye RAM, så jeg får 2 x 2GB = 4GB i den, sådan at de vil fungere optimalt??


    Vh.
    Niessau

  • Det her burde være det du søger. Så vidt jeg lige kunne se er Mushkin de eneste der har lavet et desideret 4GB Dual-Chan. sæt...

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • Tak for det hurtige svar.


    Ved du så hvad "uDIMM 512MB + SODIMM 512MB" skal betyde??? Jeg havde nemlig en som var ved at hjælpe mig med at finde ram til mig, men da han så den lille betegnelse ville han ikke hjælpe mere, da man helst skal bruge 2 stk ens typer, og det virker som om det er 2 forskellige typer.


    Kan se dem du har linket til er SODIMM, hvad er det UDIMM for en???


    Vh.
    Niessau

  • Jeg har selv en nyere asus bærbar... Hos mig er der indbygget 512mb ram... dvs onboard.
    Noget siger mig at det samme er hos dig. Jeg havde så en enkel slot ialt, så smed en 2gb stang i...
    I alt 2,5gb.



    EDIT: Efter en lille research på google, passer min teori muligvis ikke.

  • Tak for jeres svar.


    Ligeså snart jeg kommer hjem vil jeg prøve at lave en cpu-z scan og se præcis dem som sidder i, og håber jeg vil kunne finde dem i højere MB/GB.


    Ja det kan være der er 512 MB onboard, ved det ikke, har desværre ikke så meget forstand på bærbar computer.


    Vil da gerne have flere muligheder?? :o)